خیلی ممنون که جوابمو دادید
راستش من 3 ساله که دارم همین چیزایی که شما گفتید رو انجام میدم ولی دخترم اصلا فرق نکرده هر وقت اشتباهی چیزی انجام بده خیلی آروم میگم اصلا اشکال نداره دخترم من تمیز میکنم تو گریه نکن عزیزم من هیچ وقت کتکت نمیزنم من خیلی خیلی دوست دارم هیچ وقت ازت ناراحت نمیشم و میبوسمش ولی بازم دفعه بعد که یه اتفاقی بیفته بازم سریع به من نگاه میکنه و میلرزه و گریه میکنه و میگه نفهمیدم مامان نفهمیدم و این وضع الان 3 ساله همین طوره خیلی ازم میترسه و من خیلی ناراحت میشم و غصه میخورم
منم مثل شما سعی میکنم همش باهاش حرف بزنم درباره مهد و دوستاش و همه چیز و همیشه بهش میگم من و تو با هم دوستیم و هیچ وقت از هم ناراحت نمیشیم و همه چیز رو به همدیگه میگیم ولی این ترس هنوز باهاش هست








علاقه مندی ها (Bookmarks)