سلام . من با نظر پسر بهاري كاملا مخالفم ... عزيزم اگر واقعا دنيال صميمت يك دوست واقعي ميگردي هيچوقت اونو تو اينترنت و چت پيدا نخواهي كرد... دوستي واقعي بعد از شناخت كامل دو نفر پيش مياد ... وقتي كه كسي تو رو واسه همون چيزي كه هستي قبول ميكنه و با همه كاستيها و خوبيهات دوستت داره ... حالا چطور ميشه از يه نفر كه فقط در حد يك اسم توي اينترنت گنجونده شده انتظار داشت كه احساساتت را بشناسه و دوستت داشته باشه ؟؟؟ بهرحال اميدوارم موفق بشي و دوست واقعي تو پيدا كني ...![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)