سلام :)
یه نمه بذار دخترونه با هم حرف بزنیم بلکه انگیزه ات افزوده شد!!
منم امروز دعوا کردم اما خیلی خوش گذشتتو محیط کار طبیعیه.تو چرا خودتو ناراحت میکنی؟!!! مگه پوستتو از تو جوب پیدا کردی؟؟؟؟ خوشت میاد چروک شی؟؟؟؟ برو ببین خودتو تو
آینه !!! حتما هم رنگت پریده هم انگیزه ی شام خوردن نمونده برات. اصلا به تو چه مردم بد شدن؟
من یه دوست دارم اصلا اخم نمیکنه. نه اینکه خوش اخلاقه ها نه به فکر پوستشه. حالا تو میخوای ناراحت سقفو نگاه کنی!!! مگه چند سال عمر داری دختر!!! اصلا به فکر خوشگلیت
نیستی هااااا مگه فقط همین سنو داری. چند وقت دیگه میشه 35-36 سالت اونوقت دیگه چیزی ازت نمیمونه اینجوری میکنی از الان باید حواست باشه پیر نشی.
راستی من اگه جای تو بودم از شوق اینکه آخر ماه میخوام پول بگیرم از همین الان وقت آرایشگاه میگرفتم که موهامو 6 ماهه صاف کنمخیلی هم دلم برای ناخن کاشتن لک زده :)
گرون ترین جای شهرم میرفتم.
هی روزگار!!! بی پولی و بی ناخنی و موهای فرفریاصلا دلم نمیخواد ریختمو تو آینه ببینم!!! حالا فعلا باید بدون پول کار کنم و فقط بیمه دارم.
به عنوان یه دختر بهترین انگیزه برای حضور در محل کار که توش صحنه های جنایی دیده میشه :) پرواز ذهن تو بازار برای خریدن لباسه :)
بهت توصیه میکنم یک بار ناخن بکاری بعدش بهش اعتیاد پیدا میکنی اونقده روحیه ی آدم زنده میشه که نگو حتما امتحان کن. همین کارا رو نمیکنی فکر سامان ولت نمیکنه دیگه!!!







تو محیط کار طبیعیه.تو چرا خودتو ناراحت میکنی؟!!! مگه پوستتو از تو جوب پیدا کردی؟؟؟؟ خوشت میاد چروک شی؟؟؟؟ برو ببین خودتو تو
خیلی هم دلم برای ناخن کاشتن لک زده :)
اصلا دلم نمیخواد ریختمو تو آینه ببینم!!! حالا فعلا باید بدون پول کار کنم و فقط بیمه دارم.


علاقه مندی ها (Bookmarks)