به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 مرداد 94 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1394-3-15
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    1,871
    سطح
    25
    Points: 1,871, Level: 25
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    205

    تشکرشده 184 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام :)

    یه نمه بذار دخترونه با هم حرف بزنیم بلکه انگیزه ات افزوده شد!!
    منم امروز دعوا کردم اما خیلی خوش گذشت تو محیط کار طبیعیه.تو چرا خودتو ناراحت میکنی؟!!! مگه پوستتو از تو جوب پیدا کردی؟؟؟؟ خوشت میاد چروک شی؟؟؟؟ برو ببین خودتو تو

    آینه !!! حتما هم رنگت پریده هم انگیزه ی شام خوردن نمونده برات. اصلا به تو چه مردم بد شدن؟

    من یه دوست دارم اصلا اخم نمیکنه. نه اینکه خوش اخلاقه ها نه به فکر پوستشه. حالا تو میخوای ناراحت سقفو نگاه کنی!!! مگه چند سال عمر داری دختر!!! اصلا به فکر خوشگلیت

    نیستی هااااا مگه فقط همین سنو داری. چند وقت دیگه میشه 35-36 سالت اونوقت دیگه چیزی ازت نمیمونه اینجوری میکنی از الان باید حواست باشه پیر نشی.

    راستی من اگه جای تو بودم از شوق اینکه آخر ماه میخوام پول بگیرم از همین الان وقت آرایشگاه میگرفتم که موهامو 6 ماهه صاف کنم خیلی هم دلم برای ناخن کاشتن لک زده :)

    گرون ترین جای شهرم میرفتم.

    هی روزگار!!! بی پولی و بی ناخنی و موهای فرفری اصلا دلم نمیخواد ریختمو تو آینه ببینم!!! حالا فعلا باید بدون پول کار کنم و فقط بیمه دارم.

    به عنوان یه دختر بهترین انگیزه برای حضور در محل کار که توش صحنه های جنایی دیده میشه :) پرواز ذهن تو بازار برای خریدن لباسه :)

    بهت توصیه میکنم یک بار ناخن بکاری بعدش بهش اعتیاد پیدا میکنی اونقده روحیه ی آدم زنده میشه که نگو حتما امتحان کن. همین کارا رو نمیکنی فکر سامان ولت نمیکنه دیگه!!!

  2. 2 کاربر از پست مفید :)لبخند تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 مرداد 94), zzzz (چهارشنبه 28 مرداد 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط :)لبخند نمایش پست ها
    سلام :)


    بهت توصیه میکنم یک بار ناخن بکاری بعدش بهش اعتیاد پیدا میکنی اونقده روحیه ی آدم زنده میشه که نگو حتما امتحان کن. همین کارا رو نمیکنی فکر سامان ولت نمیکنه دیگه!!!

    البته شاید به موضوع ربطی نداشته باشه ولی حالا که بحث شد اینم توجه کنین که اگه نماز میخونین و به وضو و غسل هم عقیده دارین بد نیست که یه نگاه به نظر مراجع تقلید در مورد حکم ناخن کاشته و صحیح یا ناصحیح بودن غسل و وضوتون هم بندازین

  4. 3 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    zzzz (پنجشنبه 29 مرداد 94), آخیش (پنجشنبه 29 مرداد 94), افسونگر (پنجشنبه 29 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.