یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم....
برو خدارو واسه حکمتش و نجاتت شکر کن عزیزم.
تشکرشده 10 در 7 پست
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم....
برو خدارو واسه حکمتش و نجاتت شکر کن عزیزم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)