من اگه بودم نمیرفتم بگم جامو عوض کنید چون اینکار خیلی بچهگانه هست و پرستیژ کاریتو پایین میاره
بذار یاد بگیری قرار نیست همه جا تحویلت بگیرن و همه ی ادما محترم باشن
بذار یاد بگیری با ادمای مختلف چطور رفتار کنی
تشکرشده 738 در 270 پست
من اگه بودم نمیرفتم بگم جامو عوض کنید چون اینکار خیلی بچهگانه هست و پرستیژ کاریتو پایین میاره
بذار یاد بگیری قرار نیست همه جا تحویلت بگیرن و همه ی ادما محترم باشن
بذار یاد بگیری با ادمای مختلف چطور رفتار کنی
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید
khaleghezey (سه شنبه 27 مرداد 94), zzzz (دوشنبه 26 مرداد 94), افسونگر (دوشنبه 26 مرداد 94), بابک 1369 (دوشنبه 26 مرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)