من بعنوان یک زن اگه قرار باشه همسرم رو اذیت کنم و زجرش بدم که به طلاق راضی شه شروط بیمعنا ومسخره میزارم مثل همسرشما(هفته ای یک تماس با پدرومادر).اما اگه قصدم ناز کردن بود اگرهم شرطی میخواستم بزارم شرط عقلانی میزاشتم پس همسر شما قصدشون فقط جدایی بوده...شیدا جان درست گفتن ایشون به بهانه ی دوچرخه تماس گرفتن که تجسسی کنن..بنظرم برخوردتون خوب و مقتدرانه بود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)