سلام الان بچه ها دوسه باری زنگ زدن جواب ندادم اس دادن بعداز ظهر میتونی بیای بازم ج ندادم گوشیمو
گذاشتم حالت پرواز - ولی سخته دلم نمیاد به بچه نه بگم من کلی تلاش کرده بودم برا اون بچه ها رابطه منو
بچه ها تازه خوب شده بود.![]()
تشکرشده 176 در 92 پست
سلام الان بچه ها دوسه باری زنگ زدن جواب ندادم اس دادن بعداز ظهر میتونی بیای بازم ج ندادم گوشیمو
گذاشتم حالت پرواز - ولی سخته دلم نمیاد به بچه نه بگم من کلی تلاش کرده بودم برا اون بچه ها رابطه منو
بچه ها تازه خوب شده بود.![]()
maryam240 (دوشنبه 26 مرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)