به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 351 تا 360 , از مجموع 369

Threaded View

  1. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام دوستان همدردی

    امیدوارم حالتون خوب باشه
    اتفاقات بزرگی برام افتاده برا خانواده ام و من که موضوعات بسیار پیچیده ای بوجود اومده در پی اش .

    ما تصادف کردیم و نزدیک ترین کسم کسی که واقعا برام باارزش و اهل دل بود رو از دست دادم
    قبل ازین وقتی عزیز ازدست داده ای رو میدیدم میگفتم چه فاجعه ای یعنی میشه تحمل کرد؟

    حال که این اتفاق برای من افتاد دیدم در حین سختی و دلتنگی و فاجعه چقدر من رو ازین وابستگی ها کند

    لحظه تصادف که من هم تو ماشین بودم لحظه ای که خون جیگر گوشه ام رو دیدم به یقین مردنم رو دیدم در یک لحظه همه زندگیم از جلو چشام عبور کرد مخصوصا اون قسمتایی که کار اشتباه کرده بودم

    خیلی بیدار شدم خیلی اما میترسم باز خواب برم

    همینه که میگن " موتو قبل ان تموتوا"
    ولی متاسفانه ما بنده ها تا وقتی همه چی جور باشه در ارامش نمیتونیم ازینجا بکنیم و به روحمون برسیم

    همون روز که عزیز زیبایم رو در خونش غلتیده دیدم بعدش ناخن هایی که اینقدر بهشون میرسیدم و موهایی که انقدر نگرانش بودم رو کوتاه کردم دیدم چه چیزهایی من رو تو این دنیا مشغول کرده ...

    دیدم خدا وقتی چیز باارزشی رو ازت میگیره با وجود ظاهر بدی که داره و مصیبته چه خیر و صلاحی برات در نظ گرفته ...

    بعد این اتفاق از هیچی تو دنیا نمیترسم ازینکه چیزی رو از دست بدم نمیترسم فقط میگم خدایا من مرگ رو دیدم و میدونم این روز برا من هم هست کمکم کن زندگی کنم با انگیزه تر عشق کنم در حین ازادگی دراین دنیا باشم و موقع مرگم شرمنده تو نباشم ...

    فهمیدم البته فهمی به اندازه یک درصد ازین حدیث رو که:" مردم خوابند و وقتی میمیرند بیدار میشوند "

    دوستان ماجراهای دیگه ای برام بوجود اومده دعا کنید برای روح عزیزم و برای اینکه من اشتباه نکنم و درست تصمیم بگیرم .
    ممنون میشم برای روح لطیف و هنرمندش فاتحه ای بفرستین .

  2. 27 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    :)لبخند (دوشنبه 26 مرداد 94), baran.68 (جمعه 30 مرداد 94), danger (دوشنبه 02 شهریور 94), khaleghezey (دوشنبه 26 مرداد 94), m.reza91 (دوشنبه 26 مرداد 94), meinoush (یکشنبه 01 شهریور 94), mohi (چهارشنبه 28 مرداد 94), paiize (دوشنبه 26 مرداد 94), parsa1400 (دوشنبه 26 مرداد 94), فاطمه بانو (جمعه 30 مرداد 94), فدایی یار (سه شنبه 27 مرداد 94), گیسو کمند (دوشنبه 26 مرداد 94), ویولت (سه شنبه 27 مرداد 94), مسافر زمان (سه شنبه 27 مرداد 94), مصباح الهدی (سه شنبه 27 مرداد 94), zzzz (دوشنبه 26 مرداد 94), اقای نجار (دوشنبه 26 مرداد 94), امیر مسعود (سه شنبه 27 مرداد 94), اعجاز عشق (دوشنبه 26 مرداد 94), بی نهایت (سه شنبه 27 مرداد 94), باغبان (دوشنبه 26 مرداد 94), دختر بیخیال (پنجشنبه 29 مرداد 94), سرشار (دوشنبه 26 مرداد 94), شیدا. (سه شنبه 27 مرداد 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 26 مرداد 94), عشق آفرین (سه شنبه 27 مرداد 94), صبا_2009 (سه شنبه 27 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.