از اینکه این حرفا رو زدم پشیمونم من خیلی ناسپاسم بابام خیلی منو دوست داره گاهی اوقات دلم از بعضی کاراش میگیره امید وارم دیگه هیچ وقت تو هیچ زمینه ای منفی بافی نکنم از اینکه به من یاداوری کردین بینهایت ممنونم
تشکرشده 10 در 7 پست
از اینکه این حرفا رو زدم پشیمونم من خیلی ناسپاسم بابام خیلی منو دوست داره گاهی اوقات دلم از بعضی کاراش میگیره امید وارم دیگه هیچ وقت تو هیچ زمینه ای منفی بافی نکنم از اینکه به من یاداوری کردین بینهایت ممنونم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)