برای من مایه ی افتخاریست که حتی آقای محمد 93 هم دوره ای از زندگیشون هر چند کوتاه مثل من بودن!!! همچنین خانم پرواز و خانم تنهایی :) خوبه حداقل تنها نیستمایشالا هیچ
کس این طور نباشه و چنین حسایی رو تحمل نکنه.
آقای محمد 93 واقعا ممنون . دیروز یک نوع از هدفهایی که پیشنهاد کردین رو انتخاب کردم با تمام میل :)
آقای باغبان بسیار ممنونم که به بنده لطف دارین و مهربونید :)
پرواز جان برای اینکه مشکلات روحی مثلا مثل سرما خوردگی نیستن که نهایت ده روز گرفتارت کنن. دوره های مختلفی دارن که درسته شما میتونی بدون کمک و با مطالعه از مرحله ای رد
بشی اما مراحل بعدی رو راحت نمیشه رد کرد و ممکنه مدت زمان زیادی رو هدر بدی و یا اینکه اصلا دچار مشکلات روحی دیگه ای بشی!! کسی که افسرده گی داره آدم ازش نمیترسه ولی
به محض خروج از افسردگی احتمال خودکشیش خیلی بیشتر از دوره ی افسردگیشه!!!! بنابراین درسته افسردگی نداره اما وضعیت روحیش به مراتب بحرانی تر میشه و خیلی بیشتر از قبل
به کمک نیاز داره. ممکنه از این مرحله ای که هستی خارج بشی اما مطمئن باش صد درصد سردرگم خواهی شد.
اما عزیز شما که نمیخوای بری روانشناس من فکر میکنم اگه سطح اطلاعاتت رو ببری بالا مطمئن میشی که احیانا چیزی به اسم علم روان شناسی واقعیه و مطالعات زیادی در موردش
شده اونوقت بیشتر ترغیب میشی بری به نظر من تنها علتی که یه آدم نمیره روانشناس اعتقاد نداشتن بهشه!!!
تنهایی جان من هنوز هم که هنوزه از خودم دارم خجالت میکشم بابت تایپکم!!!علت اینکه حرفهای روانشناس برات تکراریه انتظاری هست که داری از روانشناس. بیچاره چی بگه بهت
که گوش بدی؟ چوب جادو نداره که!!! وقتی یه آدم خودش حاضر نیست وضعیتشو بهتر کنه اونوقت یه روانشناس و یه انسان خارجی که اصلا نمیدونه تو واقعا داری راست میگی دروغ میگی
توانایی هات چقدره چه طوری کمکت کنه؟ باز اگه مثلا جسمت زخمی بود یه بخیه میزد اما مشکلات روحی چی!!!! تو دلت نمیخواد خوب شی وگرنه دو دستی نمیچسبیدی در گوشت!!!
علتش ترس از تغییر موقعیته. کاملا هم طبیعیه.
گوشاتو واکن و حتی اگه حرف تکراری هست قبول کن . نترس نهایتش دوباره برمیگردی سر جای فعلیت. امتحان کن. من هم قبلا زیادی جبهه میگرفتم اما الان نه. ببین اگه ساناز یا پرواز جبهه
گیری رو بذارن کنار خیلی خیلی زود خوب میشن. جبهه گیری هم منظورم دیوار ذهنه.در موردش مطالعه کن و مطمئن باش ما آدمها هم اسیر دیوار ذهنمون هستیم
من فکر میکنم مشکلم حل شده. درخواست میکنم تایپکم بسته بشه مگه اینکه دوستان بخوان ادامه بدن گویا مشکل خیلی هاست. راهنمایی دوستان برای من کاملا مفید و در حد نهایت
عالی بود. باز هم ممنونم از همه. امیدوارم برای دوستان هم کاربردی باشه.







ایشالا هیچ
علت اینکه حرفهای روانشناس برات تکراریه انتظاری هست که داری از روانشناس. بیچاره چی بگه بهت

علاقه مندی ها (Bookmarks)