دانه من نفهمیدم. من با خودم فکر کردم شاید خواهرش با اون مرد دوست شده. به خاطر همین خواهرشو کشته. خب این جوابش چی می شه ؟؟؟
تشکرشده 281 در 126 پست
دانه من نفهمیدم. من با خودم فکر کردم شاید خواهرش با اون مرد دوست شده. به خاطر همین خواهرشو کشته. خب این جوابش چی می شه ؟؟؟
نازنین غ (یکشنبه 11 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)