من خودم هم سیگاریم هم قلیونی
بر عکس نظر عزیزانی که میگن یکی دوبار اشکال نداره و تفننی و این حرفا ...شما زیاد به این چیزا گوش نده باور کن از همین تفننی کشیدن و سالی یه بار به هفته ای چن بار و روزانه تبدیل خواهد شد اگر شما خودتو بزنی به اون راه
خودت با چاشنی غم و ناراحتی و نگرانی شدید با ادویه عصبانیت باهاش مطرح کن
نزار به خونواده بکشه
---------------------------------------
دوست عزیز b3hnam
شما عضو یکی از سایتای معروف بدنسازی ایران نیستی؟آواتارت تو اون سایت عکس ویلچره فک کنم (نمیشه اسم سایت رو گفت تا تبلیغ نشه)
اگه اونی عرض ارادت








علاقه مندی ها (Bookmarks)