به نظر نمیشه بر اساس این ادعا مشاور شما شکایتی را مطرح کنین در این مورد .
ولی شما حتما اینو در نظر بگیر خدایی بالای سر شما هست و شما دلتون شکسته نه بخاطر اولین باری که جدا شدید نه بخاطر حرکت دوم و این حرکت بی جواب نمیمونه .من هم با شما همدردم ولی با این تفاوت طرف من قبل از خواستگاری که قرار بود رمس انجام بشه بهم زد فقط به دلایلی مثل: طرفم نخبست!طرفم دانشجو ممتاز دانشگاه تهران هست! تک پسره! و اینکه با دختر تا حالا همکلام نشده (انگار ما روزا تو خیابونا دنبال دخترا میافتیم و ...! )
ولی درکل شما بدون خدا این وسط شما رو دوست داشته فرض را بر این بگیر ایمیلی دریافت نمیکردید.رابطتتون را ادامه میدادید و بعد از یک بازه زمانی رو در رو میشدید!شکستی بزرگتر اونوقت داشتید اما الان شما بردید .شاکر باشید که اینقدر مورد لطف و کرامت بی دریغ خداوند قرار گرفتین و قبل از اینکه ضربه بزرگتری بخورین شما متوجه شدید.مثل من فقط متوسل بشین به خداوند و بسپارید به خودش بدونین اگر حتی دانه ای به ناحق پایمال بشه خداوند اون را در نظر میگیره دیگه دل که بماند.
در مورد سوال اول اینجا مشخصه حتی به مشکلات پزشکی فاحشی که بعضا میبینیم رسیدگی درست نمیشه چه برسه به مشکلات این چنینی.










علاقه مندی ها (Bookmarks)