سلام عزیزم
حرفات منو یاد گذشته خودم انداخت،منم همین درد و کشیدم اونم مخالفتی بی دلیل،با این تفاوت اون زمان من دنبال مشاوره نرفتم و شما خداروشکر این سایت و پیدا کردین
تنها تجربه ای که ازین قضیه بدست اوردم این بود : شما مسئول راضی کردن پسر مورد علاقتون نیستین،به هیچ عنوان تو این مسأله خودتونو دخالت ندین،اجازه بدین خود ایشون این وظیفه رو انجام بدن ،دخالت شما فقط به اختلافات دامن میزنه،به این یه مورد لطفا ورود نکنید،میدونم دوست دارید حلش کنید و پدرشون رو راضی کنید ولی خواهشا هییییییییچ کاری نکنید،همه کارها رو قبلا کردید الان دیگه این مرحلش به عهده آقا پسره،اگه تونستن فبها،مبارکه،اگه نتونستن شما دخالت نکنید و منطقی برای ادامه زندگیتون تصمیم بگیرید
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)