به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 69

Threaded View

  1. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    سلام

    ببخشيد من حالم خوب نيست پستها را درست نخوندم .

    اما ساناز خانم دلم مي خواست مي تونستم كمكت كنم اما نتونستم .حلال كن دوستم .

    اما ازت خواهش مي كنم بهانه هاي الكي نيار حتما برو پيش روانپزشك همه چيز را قشنگ تعريف كن تا به خوبي در جريان مشكلاتت قرار بگيره و ازش بخواه شما را راهنمايي كنه كه آيا مي تونيد فقط از روانشناس كمك بگيريد يا دارو هم بايد مصرف كنيد .

    اگر دكتر توصيه به مصرف دارو كردند حتما مصرف كنيد. همه ي داروها عوارض دارند . داروهايي هم كه براي اعصاب و روان توليد ميشه براي آسيب زدن به كبد و گوارش و ... ساخنه نشده ........ عوارض داره كه همه ي داروها عوارض دارند در چنين صورتي با دكتر صحبت مي كني دارو را تغيير ميده .

    ساناز شما چند تا كنتاب خونديد در مورد عوارض داروها ؟ ........ پزشك اعصاب و روان سالها درس خونده و اين داروها را تجويز مي كنه .

    راستش يه جمله از لبخند عزيزم خوندم جالب بود . واقعا از همون ابتدا فكر مي كردم كه يك پسر بيني عمل كرده و بوتاكس زده و ... چه جذابيتي ميتونه براي يك دختر داشته باشه ؟!

    ساناز جان خيلي مواظب خودت باش به دكتر بگو دارويي بده كه بتوني درست را هم بخوني مي خواي يك خانم دكتر بااعتماد به نفس و با قدرت و موفق باشي يا يك دكتر با روحيات شكننده و بدون اعتماد به نفس و ....

    ساناز جان اول سلامتي روحي و جسمي بعد درس.

    لطفا سامان را ول كن . اين سامان برات ابزاري شده كه دردت را با روياپردازي با اون تسكين بدي وگرنه هيچ ارزش و اهميتي نداره ....... لياقت تو رو هم نداره ........ نظرش هم در مورد تو اصلا مهم نيست ..... لازم هم نيست بپرسي ...... لازم هم نيس بيشتر از اين وقتت رو تلف كني .

    ساناز به خودت بيا ........ به اين خيالپردازيهات در مورد سامان ادامه نده .... هيچ نيازي به اون ادم نداري........... كاش دستم بهش ميرسيد خودم خفه اش ميكردم .

    ارزش دختر بودنت رو هم بدون ......... ارزش و لياقتت رو درك كن .

    ساناز خواهش مي كنم حتما برو پيش متخصص .......... بيا خبر بده كه رفتي

    خدا پشت و پناهت باشه ساناز جان

  2. 3 کاربر از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده اند .

    :)لبخند (شنبه 17 مرداد 94), zzzz (شنبه 17 مرداد 94), باغبان (شنبه 17 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وقتی پسرم مریض میشه استرس همه وجودمو میگیره😣😣
    توسط J00j00 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 30 بهمن 95, 08:51
  2. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 شهریور 94, 21:54
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 مرداد 91, 00:43
  4. داستان کوتاه «یک شاخه»، برگزیده داوران جایزه هوشنگ گلشیری
    توسط سارا جون در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 87, 09:33
  5. وقتی فرزند مادر خود را کتک میزند
    توسط نجوا در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 87, 14:35

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.