با توجه به مواردی که عنوان کردین و تجارب شخصی خودم میگم :
ایشون خسیس نیستن فقط اقتصادی و حسابگر هستن،این دو با هم خیلی فرق دارن
مثال: در خرید پوشاک چون زمان حراج و غیر حراج وجود داره این طبیعی هست که خیلی از آدمها در سراسر دنیا سعی میکنن از off یا حراج خودمون استفاده کنن،همه ما میدونیم پولی که بابت خیلی چیزا میدیم در واقع چنین ارزشی نداره بخصوص در کشور ما که حتی نمایندگی های پوشاک خارجی که قیمت مشخص جهانی دارن بسیار گرانتر از نقاط دیگه جهان به فروش میرسن چه برسه به چیزایی که قیمت مشخصی ندارن و همه چیز به انصاف و اجاره بها یا ارزش ملک اون فروشگاه بستگی داره،پس این یه امر کاملا عادی هست که از فصل حراج استفاده کنیم،توجه داشته باشین پول درآوردن دراین شرایط سخت اقتصادی کار آسانی نیست،اما مواد غذایی معمولا قیمت تقریبا مشخصی دارند و فصل حراج و غیر حراج ندارند اگر توجه کرده باشین همسر شما به گفته خودتون دراین مورد کاملا عادی برخورد میکنن،پس پر واضح است که همسر شما مردی حسابگر و اقتصادی است مثالهای دیگری هم درمورد تفاوت یک فرد خسیس و یک فرد حسابگر وجود داره که شاید از حوصله بحث خارج باشه و البته خودتون هم میدونید همسرتون خسیس نیست ولی ته دلتون دوست داشتید ایشون بسیار لارج باشه و به قول دوستان اورت پول خرج کنه،خب به تجربه باید عرض کنم خدمتتون که زندگی با یک مرد لارج و ولخرج شاید مدت کمی در اوایل رابطه جذاب باشه اما اصلا حس امنیت خوبی نداره،یه مرد ولخرج فقط برای شما ولخرج نیست برای همه ولخرجه اینو یادتون باشه، یه مرد ولخرج با آینده کاری نداره فقط حال و میبینه،بنابراین حس امنیت رو نخواهی داشت،پول همیشه نیست،کار همیشه نیست،شرایط استیبل همیشگی نیست،همیشه روز مبادایی هم ممکنه پیش بیاد
امیدوارم تونسته باشم قانعتون کنم صفت خساست رو از روی اسم همسرتون بردارید،موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)