به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مهر 94 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1393-3-27
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,345
    سطح
    20
    Points: 1,345, Level: 20
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 51 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با توجه به مواردی که عنوان کردین و تجارب شخصی خودم میگم :
    ایشون خسیس نیستن فقط اقتصادی و حسابگر هستن،این دو با هم خیلی فرق دارن
    مثال: در خرید پوشاک چون زمان حراج و غیر حراج وجود داره این طبیعی هست که خیلی از آدمها در سراسر دنیا سعی میکنن از off یا حراج خودمون استفاده کنن،همه ما میدونیم پولی که بابت خیلی چیزا میدیم در واقع چنین ارزشی نداره بخصوص در کشور ما که حتی نمایندگی های پوشاک خارجی که قیمت مشخص جهانی دارن بسیار گرانتر از نقاط دیگه جهان به فروش میرسن چه برسه به چیزایی که قیمت مشخصی ندارن و همه چیز به انصاف و اجاره بها یا ارزش ملک اون فروشگاه بستگی داره،پس این یه امر کاملا عادی هست که از فصل حراج استفاده کنیم،توجه داشته باشین پول درآوردن دراین شرایط سخت اقتصادی کار آسانی نیست،اما مواد غذایی معمولا قیمت تقریبا مشخصی دارند و فصل حراج و غیر حراج ندارند اگر توجه کرده باشین همسر شما به گفته خودتون دراین مورد کاملا عادی برخورد میکنن،پس پر واضح است که همسر شما مردی حسابگر و اقتصادی است مثالهای دیگری هم درمورد تفاوت یک فرد خسیس و یک فرد حسابگر وجود داره که شاید از حوصله بحث خارج باشه و البته خودتون هم میدونید همسرتون خسیس نیست ولی ته دلتون دوست داشتید ایشون بسیار لارج باشه و به قول دوستان اورت پول خرج کنه،خب به تجربه باید عرض کنم خدمتتون که زندگی با یک مرد لارج و ولخرج شاید مدت کمی در اوایل رابطه جذاب باشه اما اصلا حس امنیت خوبی نداره،یه مرد ولخرج فقط برای شما ولخرج نیست برای همه ولخرجه اینو یادتون باشه، یه مرد ولخرج با آینده کاری نداره فقط حال و میبینه،بنابراین حس امنیت رو نخواهی داشت،پول همیشه نیست،کار همیشه نیست،شرایط استیبل همیشگی نیست،همیشه روز مبادایی هم ممکنه پیش بیاد
    امیدوارم تونسته باشم قانعتون کنم صفت خساست رو از روی اسم همسرتون بردارید،موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید nana67 تشکرکرده اند .

    dooo (جمعه 16 مرداد 94), شیدا. (جمعه 16 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوال در مورد مشکل خسیس بودن همسرم
    توسط باران بهاران در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 15 خرداد 95, 09:30
  2. میترسم خسیس باشه
    توسط bright_star در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 اردیبهشت 95, 11:36
  3. آیا نیاوردن نشونه برای نامزدی دلیل خسیس بودن هست؟
    توسط مرضیه-ف در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آذر 91, 11:02
  4. نحوه ی برخورد با شوهر ایرادگیر خسیس و زورگو
    توسط pink butterfly در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 14:05
  5. تاسیس یک.....
    توسط alizadeh در انجمن کامپیوتر و اینترنت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 شهریور 87, 22:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.