ستاره زیبا عزیزم مرسی از اینوه تایپیکامو پیگیری میکنی و منو با راهنماییهای خوبت کمک میکنی. ستار زیبا عزیرم در موزد سوال اولت منظورهمسرم این بود که چطور خانما تو این دوره حالت روحی خوبی ندارن پرخاشگر و عصبی میشن اونم منظوزش این بود که تو این دوره هست. عزیزم من واقعا نمیدونم کی میخواد دست از این کاراش برداره هرچقدر من سعی میکنم اروم و صبور باشم اون بدتر میشه. تو هفته پیش یه روز داشتم تلفنی با مادرم صحبت میکردم حین صحبت من یک دفعه چنان فریادی زد که قطعش کن گفتم یعنی چی تو چیکار به تلفن من داری گفت خفه شو گفتم تو این خونه از تلفنم نمیتونم استفاده کنم دوباره گفت خفه شو یا بلند میشم میزنم وسایلا رو میشکنم . اصلا تعادل رفتاری نداره .من ساکت شدم ولی بعدش چنان دچار تب ولرز شدم حالم خیلی بد بود ازشدت درد مینالیدم ولی اصلا نگفت چته یا میخوای ببرمت درمانگاه(چه توقعاتی من دارم چشم دیدن منو نداره).هرچقدر من ساکت ترم اون بیشتر اذیت میکنه . واقعا شش هفت ماه دارم شکنجه روحی میشم . ما هفت ماه باهم رابطه ای نداریم. یه مسیله دیگه ایکه همسرم همش دوست داره من خونه نباشم و اون تنها باشه. . امروز بدون اینکه به من بگه کجا میره رفت بیرون خیای ناراحت شدم بهش اس زدم کاش حداقل میگفتی کجا میری زنگ زد با عثصبانیت میگه چته تو باز شروع کردی واسه چی باید به تو بگم کجا میرم. واقعا یه دنیا غم تو دلمه. همیشه خونه رو نرتب میکنم غذا رو اناده میکنم خودم همیشه مرتب هستم سعی میکنم کاری بهش نداشته باشم . ولی همسرم اصلا رفتارش تغییر نکرده .شش ماه دارم خدارو صدا میزنم ولی جوابی نمیده بعضی وقتا با خودم میگم اصلا مگه خدایی وجودداره. حالم خیلی بده خیلی خسته ام . دوستان هم خیلی نبت به تایپیک من کم لطفی میکنن ستاره عزیزم منتظرراهنماییات هستم .






علاقه مندی ها (Bookmarks)