من فکر کردم شما تقسیم دارایی را پذیرفتید
و منظورتون از ممنوع الخروج کردن، این هست که بعدها وقتی فرصت شد ممنوع الخروجشون کنید
نه این که الان به عنوان یک راه برای بهتر تمام کردن موضوع.
برای همین گفتم اگه بخوای انرژی و وقت و عمرت را بذاری برای اذیت کردن یا تلافی، ضررش را خودتون می بینید.
اما الان اگر فکر می کنید راهی هست که کمکتون می کنه منصفانه تر جدا بشید، با وکیل صحبت کنید.
در مورد ازدواج با حکم دادگاه و ...
سخته برای خانمها (ازدواج بعدی) که این شرایط را قبول کنند. به هر حال زندگی قبلی شما کامل بسته شده باشه بهتر هست.
ضمن این که بعضی موارد سابقه ازدواج و بچه و ... شما را برای ثبت ازدواج، از کشور اصلیتون استعلام می کنند.
به هر حال اگر قراره تمام بشه، کامل تمام بشه بهتره.
مسائل قانونیش را با وکیل پی گیری کنید.
اما از نظر روانی، بهتره راهی را برید که به شما کمتر آسیب بزنه،
آینده تون را کمتر تحت تاثیر بذاره
و آرامش داشته باشید.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)