ای تک عزیزم ممنونم ازت
الان دغدغه من ازدواج وتحصیل وشغل دخترم نیست دغدغه من تربیت درست وداشتن اعتمادبنفس بالا هست چون میدونم شخصیتش توبچگی شکل میگیره وباعث میشه دراینده چه انتخاب هایی داشته باشه میخوام درست تربیت بشه خودش رو دوست داشته باشه ازهمین بچگی تادراینده اشتباهات منو تکرارنکنه نمیخوام که بچگیشو ازش بگیرم یانذارم ازدوران کودکیش لذت ببره من راهنمایی خواستم برای خودم که چطوری میتونم براش مادرخوبی باشم
ریحانه بهشتی رو هم دارم اصلا راجع به تربیت بچه نیست درمورد اعمال مذهبی دوران بارداری هست
ستاره جان فکرکنم متوجه نشدین من دنبال چی هستم الان مشکل من مادرم ونفرین یادعاش نیست من راهنمایی خواستم که چطوری مادرخوبی برای دخترم باشه واتفاقا عین مادرخودم نباشم
مادرم خداروشکردرقیدحیات هستن ومن خودم رو گرفتارنفرین مادرم نمیدونم چون به حق نبودن
مادری که بخاطربرنداشتن یه چرخ خیاطی ازوسط اتاق عیدنوروز رو به دختر 20ساله اش تلخ کنه دم سال تحویل زشت ترین کلمات رو که به زنهای خیابونی میگن به دخترش نسبت بده روزهای جمعه بعداز 1هفته مدرسه رفتن ساعت 6صبح اونقدرصدای دعای ندبه رو زیادکنه که نذاره بخوابه نفرینش گیرا نیست
دوستان اگه زحمت میکشیدوبرام مینویسید لطفاتوجه کنیدکه من چی خواستم؟مشکل من نه مادرمه نه نفرینش من نمیخوام اون رابطه بداوتلخ مادرودختری که بامادرم داشتم رو بادخترم داشته باشم میخوام بادخترم دوست باشم
دوست ندارم اعتمادبنفسشو ازش بگیرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)