سلام عزیزم مبارکه این دلواپسیت قابل قبوله همونطور که میدونی دعا ونفرین مادر رد خورنداره پس برای تغییر نفرین مادرت حتما حتما اگه مادرت هنوز در قید حیاط هست بری و ازش دلجویی کنی و بخای که برات دعا کنه ودلجوییش کنو اگه از دست دادیش خیلی براش دعا وخیرات کن حدیث داریم که چه بسا کسانی که در زمان حیاط والدین عاق والدینن اما بعد فوت انها به سبب خیرات مرضی والدین میشن و برعکس
این رو بدون هرکی جایی رسیده از دعای والدینش بوده








علاقه مندی ها (Bookmarks)