آقا بهزاد تاپیک شما رو خوندم بهت تبریک میگم که تونستی همسرت رو حفظ کنی اما من نتونستم !!!!!!!!!!!!!!!ولی خب خوبم یعنی مجبورم چون خسته شدم از غصه خوردن،،،
امیدوارم این برادر کاوه عجول به همت شما بتونه صبر رو یاد بگیره، من با حرفای آقا بهزاد موافقم باید به قوانین مسلط بشی و از حقوقت دفاع کنی و حداقل 1سال فرصت دادگاه رو از طلاق خودداری کنی تا تکلیفت با دل خودت معلوم بشه با این زمان خانمت هم شاید بهتر باهات رفتار کنه، در اینصورت تصمیمت باعث میشه بعدا خوش تر باشی حالا با همسرت یا بدون اون،،،،،،،،،،،، امیدوارم به بهترین جواب ممکن برسی








علاقه مندی ها (Bookmarks)