سلام مادر شدنت رو تبریک میگم
شاپرک جان فکر نمی کنی از الآن خیلی زوده که در مورد خواستگاری و انتخاب رشته برای دخترت فکر بکنی؟
درسته که آینده نگری خوبه ولی دیگه نه تا این حد.
لازم نیست از الآن منفی بافی بکنی و بگی حتما دخترم هم مثل من خواهد شد.بذار هر کاری تو زمان مناسب خودش انجام بشه.بدنیا که اومد بذار از بچگیش لذت ببره.بعدش بره مدرسه.بعد با انتخاب خودش انتخاب رشته بکنه و ....
راستی یه کتابی هست به اسم ریحانه بهشتی اونو بخون.زنداداش من هم مثل شما قراره مادر بشه اون این کتابو داره منم شنیدم کتاب خوبیه.هر چند خودم اصلا نخوندم نمیدونم چیه
کلا ایرانیا از همون اول بچه هاشون رو دکتر خطاب میکننپس زیاد به این چیزا حساسیت نشون نده.
انقد هم ناامید نباش.مثلا همه ما به آرزوهایی که داریم رسیدیم؟معلومه نه.
پس انقد زندگی رو پیچیده و سخت نکن.
موفق باشی مادر خانومی![]()









پس زیاد به این چیزا حساسیت نشون نده.

علاقه مندی ها (Bookmarks)