سلام
به نظر من زندگی مشترک و زناشویی یه زندگی زناشوییه و توش نباد منم منم باشه و همیشه باید "ما" توش باشه. خانمی که بیرون از خونه شاغله طبیعتا" یه سری از کارایی که زن خونه دار انجام میده رو نمیتونه انجام بده پس نباید بگه پولی که من درمیارم مال خودمه و با این طرز تفکر وارد زندگی مشترک بشید . زندگی باید بر پایه اعتماد و دوست داشتن شکل بگیره . من خودم شاغل هستم و حتی یک روز هم با شوهرم بحث پول من یا پول تو ب میون نیومده و تو شرایط خوب و بد زندگی همیشه درآمدمون و پس اندازمون بوده و رمز همه کارت های بانکی مون یکیه و مسئولیت پس انداز و محاسبه دخل و خرج با منه.
به نظر من این بحث ها جز فاصله انداختن بینتون چیزی رو نصیبتون نمیکنه