من با روش بابات صد در صد موافقم
بدون اجازه بابات اصلا باهاش حرف نزن
جواب اس ام اس هاش را هم نده
فقط الکی داره می پیچونه تو را
من نمی دونم از این مرد چی دید ی که داری به خاطرش جلو بابات وایمیسی
تشکرشده 219 در 87 پست
من با روش بابات صد در صد موافقم
بدون اجازه بابات اصلا باهاش حرف نزن
جواب اس ام اس هاش را هم نده
فقط الکی داره می پیچونه تو را
من نمی دونم از این مرد چی دید ی که داری به خاطرش جلو بابات وایمیسی
aftab6 (پنجشنبه 15 مرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)