سلام دوستان ممنون از راهنمایی هاتون.
راستش بله من قبلا هم این احساس رو به یکی از دوستام داشتم.ولی به این صورت شدت نگرفت.
همچنین بله من احساس وابستگی بهش دارم و خوابشم میبینم.و همچنین باز بله من وقتی میبینم که با کسی زیاد گرم میگیره یا با کسی غیر از من فعالیتاشو میکنه عصبی و ناراحت میشم،اصلا گاهی اوغات عجیب به هم میریزم.در کل شما زدید تو خال،فکر کنم دوای مشکل من دست خودتونه.خواهشا کمکم کنید این مسئله داره خیلی ذهنمو تو زندگی به هم میریزه.
راستی یکی از دوستامون فرمودن که اختلاف سنی ما خیلی زیاده و من جوانمو اون نوجوانو........
من خودم به شخصه تو محل و زندگی آدمای زیادی دیدم که دوستای صمیمی با این اختلاف سنی دارن.به نظر من الان بگی یه 18ساله با یه 13ساله ارتباط صمیمی داره همه تعجب میکنن و سوسک میشن.ولی بگی یه 23ساله با یه 18ساله صمیمینو رفیقن هیچکی هیچی نمیگه.چرا؟چون هم هیکلن.اینه میگن عقل مردم به چششونه.
حالا شما بفرمایید منتظرم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)