سلام
بهتر هست که کلا این موضوع را فراموش کنید.
5 سال اختلاف سنی در گروه سنی شما خیلی زیاد هست و دوستی دو پسر 13 ساله و 18 ساله خیلی دور از ذهنه.
حرف مشترکی ندارید. فاصله سنیتون زیاده.
شما دوره نوجوانی را تمام کردید و به زودی به شکل جدی تری وارد اجتماع می شید (کار یا سربازی یا دانشگاه ) و ایشون تازه وارد نوجوانی شده.
خودش هم بخواد پدر و مادرش اجازه نمی دن که با شما دوست باشه.
پدر و مادرهای روی دوستهای بچه هاشون خیلی حساسند. مخصوصا در نوجوانی.
اختلاف سنیتون زیاده و این دوستی به اون پسر آسیب می رسونه.
پس نه ایشون و نه خودت را اذیت نکن و فراموشش کن.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)