درود دوست من

والا منم شکست عشقی خوردم هرکی هم دورو بر خودم میبینم شکست عشقی خورده شما هم یکی مثل بقیه.
قرار نیست چون یکبار شکست خوردی بخودت انگ بازنده بودم بزنی راه رسیدن به هدف مستقیم نیست آسفالت شده نیست که بتونی با 180 تا سرعت جلو بری بعضی وقتها نیازه سرعتت رو کم کنی بعضی وقتها برگردی عقب بعضی وقتها جاده سربالایی داره سرپایینی داره جاده خراب میشه و .... اتفاقا این موضوع برای شما تجربه خوب یشد تا وقتی موقعیت و شرایط انجام کاری را نداشتی اقدام به انجام دادنش نکنید.