درود بانو
تا حالا پیش مشاور رفتید و از مشاور کمک گرفتید؟
ایشون از اول همینطوری بودن
خوب بعضی آقایون در جمع بودن باهاشون بیشتر خوش میگذره این جمعی که فرمودید مربوط به دوستان میشه یا اطرافیان و فامیلشان؟اینگونه افراد دارای چه خصوصیاتی هستند
در مورد داشتن یا نداشتن رابطه این موضوع بخودتان مربوطه ولی اگر بخواهید اینجوری توجه شوهرتان را بخودتان جلب کنید به هیچ عنوان راه خوبی را امتحان نمیکنید بانو 
هر فرد دیگه ای هم بود احتمالا همینطوری همانند یه پرنسس با شما رفتار میکرد چون هدفشون برقراری رابطه جنسی هستش تا وقتی که دلزده بشه وگرنه اگر فردی مرد زندگی باشه و واقعا یک مرد باشه هیچوقت نمیاد زیر پای یه خانوم متاهل بشینه که از شوهرت جدا بشو!
از مسیر درست جلو برید مشاوره گرفتن از بیرون از مشاورین سایت هم میتوانید استفاده کنید در انجمن آزاد عضویت بزنید.در صورت تمایل
http://www.hamdardi.net/payments.php
حق اشتراک يکماهه انجمن آزاد 40/000 تومان
حق اشتراک 3ماهه انجمن آزاد 100/000 تومان
چنتا حسن داره.
1.بصورت انلاين مشاوريد سايت در اختيار شما هستن و لازم نيست وقت بگيريد يا از منزل خارج بشيد.
2.قيمت مناسب نسبت به بيرون
3. از همه مهمتر حداقل خيالت راحته سايت داراي مشاورين متخصص و باتجربه اي هستش
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)