وای ملیکاجان خیلی دیگه بحث و کش میدی.بابا زندگی مشترک بیشترش بخشش و گذشته.جواب شوهرتو ندده لطفا.بابا زنش باش همدمش باش بهش ارامش بده.میدونم حق نداشته توهین کنه ولی تاوقتی تو درمقابلشی بیشتر توهین میکنه ... کنارش باش نه مقابلش..عروس خانم نگران نباش مبارکه عزیزم ان شااالله خوشبخت تر شی..![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)