نازی عزیز مممنونم که برای تایپیکم وقت گذاشتین..بله قلبا خودم هم مایلم که رفاه بیشتری داشته باشم اما نه به هرقیمتی...شمادرست فرمودین یه ماشین توزندگی مشترک ارزش تخریب حرمت بین من وهمسرم ونداره...خوشحالم که بجای انتقال ناراحتیم به همسرم واشفته کردنش توشهرغریب تمرکزکردمو اینجامشکلمومطرح کردم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)