سلام شی جان. در جریان تاپیک های گدشته ت بودم. ( جزییات خ خاطرم نیست).
میشه به سوالهای من پاسخ بدی؟
1) اتفاق خاصی افتاده که شما رو وادار به گرفتن این تصمیم کرده؟ چه مدت خ جدی به این قضیه فکر میکنی؟
2) مشاوره حضوری رفتی؟ گاهی اوقات برخی مشاورین خ سریع توصیه به طلاق میکنند. توصیه میکنم یک مشاوره نه خ روشنفکر نه خ سنتی بلکه مطابق با شرایط جامعه انتخاب کنی
3) دقیقا چه خصوصیات منفی ای در شوهرت شما رو خ عذاب میده( آیا بحث هنوز در امتداد خانواده ایشان هست؟ )
4) خودت چگونه دختری هستی. احساسی و زودرنج؟ وابسته یا مستقل. هنر زن بودنت چقدر هست؟ کلا خودت رو منطقی میبینی یا احساسی؟ خصوصیات منفی خودت چیا بودند؟ خاطرم هست با اقای اس سی ای در حال کار روی روابطتتون بودین چقدر توصیه ها رو عملی کردین؟ چه کارهایی در این زمینه انجام دادی؟
و من توصیه میکنم چون تصمیم خطیری هست و معمولا راه جبران نداره. بهتره ظرفیت خودت رو ببینی و اینده ادامه زندگی با همسرت. عواقب جدایی رو هم مد نظر داشته باشی تا بتونی تصمیم بگیری فقط تا به یقین نرسیدی اقدام نکن چون همیشه جای "ای کاش ها " باقی نمونه و اذیتت نکنه
ببخش اگر پاسخم ارتباطی با تاپیکت نداشت
برایت ارزوی تصمیمی عاقلانه و خوشبختی دارم
ببخشید پستم رو ویرایش کردم لطفا مجدد بخونین









علاقه مندی ها (Bookmarks)