به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #13
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    رفتار همسرت نشون می ده نمی خواد جدا بشه
    فقط دلش می خواد شما بگی چشم و اونم تمامش کنه
    از اونطرف هم نمی دونه با خانواده اش چیکار کنه.

    متاسفانه هر دوتون افتادین سر لج. کاش یه بزرگتری واسطه بشه کمکتون کنه.

    یه کم زندگی با مردی که اینقدر سخت گیره روی حرفهاش و کوتاه نمی آد سخته
    مخصوصا که گویا پدر و مادر مدبری هم نداره و به جای کمک به حل مساله اونام لجبازی می کنند و خط و نشون می کشند.

    اما اگه بری توی زندگیت و قلق همسرت دستت بیاد، با سیاست و تدبیر زنانه می تونی زندگی خوبی داشته باشی.

    مردهای زبون باز و کلک و خیانت کار و ... خیلی زودتر مشکلات این چنینی را حل می کنند و با زبون خامت می کنن. وقتی می ری سر زندگی از دستشون روزی صدبار توبه می کنی.

    همسرت اهل این کلکها نیست. زندگی باهاش راحت تره تا مردی که راحت گولت می زنه.
    من از حرفهای خودت و چیزایی که گفتی، برداشت و حس بدی نسبت به همسرت ندارم. به نظر نمی رسه آدم بدذاتی باشه.

    هر آدمی یه ایرادهایی داره. یه ویژگیهای منفی شخصیتی داره. بعضی اخلاقها تحملشون واقعا سخته.
    با هر کس ازدواج کنی یه بدیهایی خواهد داشت.
    بشین بدیهای همسرت را بنویس و خوب بهشون فکر کن. ببین واقعا غیرقابل تحمله؟ با این فرض که مرد بعدی هم قرار نیست 100 درصد کامل باشه.

    خوبی شما اینه که هیجانی نیستی. به نظر می رسه آرومی و اهل داد و بیداد نیستی. این می تونه کمک کنه هردوتون راحت تر ببخشید و برگردید.

    انگار خانواده های هر دوتون دارن موضوع را سرسری می گیرن. اگه یه کم هر دو خانواده عاقلانه تر عمل می کردن اینطور نمی شد.

    چرا عقدت را ثبت نکردی؟
    اونا بدقولی کردن برای ثبت؟ خودتون ساده گرفتین و اصرار نکردید؟

    پدر و مادرت جوونن و کم تجربه؟ تو فامیل نزدیک عقد و ازدواج نداشتید؟
    یه کم ازدواج و طلاقت را انگار سرسری گرفتن و زیادی اعتماد کردن.
    خودت جدی تر باش. بیشتر فکر کن.

    شرطهای همسرت اصلا شرطهای سختی نیست.
    اون داره لج می کنه. جدی نمی گه. همون جاهایی که بهش زخم زدی افتاده رو لج.
    سر خونه، دعوا با خانواده ات و ...
    الانم می گه خونه نمی گیرم، دیدن خانواده ات هم نمی آم.

    پیغام پسغام هم نفرست براشون. طلاق می گیرم. مهریه می گیرم. بیچاره ات می کنم و ...
    کسی هم پیغام آورد جواب نده.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : جمعه 02 مرداد 94 در ساعت 14:44

  2. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    dooo (دوشنبه 05 مرداد 94), shayana (جمعه 02 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. از اسم خود راضی هستیدو معنی اسم تون چیه
    توسط پدربزرگ در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 مهر 91, 23:31
  3. بابا شما قدیمی هستید فکرتون هم قدیمیه!
    توسط mostafavi9090 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 13:39
  4. اگر از شغلتون ناراضی هستید
    توسط بالهای صداقت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 مهر 89, 01:03
  5. تنهایی برام سخت شده.شما هم تنها هستید؟
    توسط iman-unicorn در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 فروردین 88, 08:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.