من نظر خودم رو می دم و در تمام موارد به خودم اشاره کردم. پس بهتره ویرایش نشه!
بسیار جایگاه زیبایی برای مردان وجود داره. چقدر این مسئولیت دور و بر یک انسان گشتن و اونو محافظت کردن قشنگه!! چقدر قشنگه که تو بدونی خلق شدی که از یکی دیگه محافظت کنی که به اون ضربه ای وارد نشه!براش کوه استوار باشی. نذاری آب تو دلش تکون بخوره! چقدر این فرهادان بهشون افتخار بزرگی داده شده ! این نقش سگ نگهبان که به ذهن من از اون پست بالا میاد آیا برازنده من هست. که مسلما هست!! و آیا کسی رو جز من لایق این مقام شامخ بود؟!!!که اگر بود خداوند سگ نگهبان دیگری را به جای من خلق می کرد.
اوه که چقدر عاشقانه و رمانتیک.بارالها تنها بر من ترسی خیمه زده. این حیوان ناچیز درگاهت از تو یک سوال دارد. آیا می بخشاید او که من برایش عمرم را زوزه کشیده ام تا گزندی به او نرسد این را که من عمری کوتاهتر از او دارم و به زودی بی قلاده ای که تمام عمر در دستان پرمحبتش قرار داشته باید در گورستان رها شوم؟!
چقدر جایگاه زیبایی دارم من مرد. حامی! کیف پول! برطرف کننده مشکلات! عامل امنیت.