دیدن عکس تو آقایون میشه گفت نرماله (برای تمام آقایون جذابیت داره ) منتها بعضی ها چراغ خاموش میبینن و بعضی ها روشن
و کم و زیاد داره
مته به خشاش نزارید
به روتون نیارید من بعنوان 1 پسر خدمتون میگم
البته ممکنه خیلی ها بیان ایراد بگیرن
تشکرشده 279 در 146 پست
دیدن عکس تو آقایون میشه گفت نرماله (برای تمام آقایون جذابیت داره ) منتها بعضی ها چراغ خاموش میبینن و بعضی ها روشن
و کم و زیاد داره
مته به خشاش نزارید
به روتون نیارید من بعنوان 1 پسر خدمتون میگم
البته ممکنه خیلی ها بیان ایراد بگیرن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)