بنظر من، سکوت و بی توجهی بهترین پاسخ در مقابل تیکه و کنایه هست!
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
بنظر من، سکوت و بی توجهی بهترین پاسخ در مقابل تیکه و کنایه هست!
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
فرشته مهربان (شنبه 27 تیر 94), مینا30 (دوشنبه 29 تیر 94), باغبان (شنبه 27 تیر 94)
تشکرشده 116 در 61 پست
ممنون دوستان ک جوابمو دادین شما راس میگین ولی بدبختی من اینه ک باشون زندگی میکنم و این حرف ها همیشه هست هر روز و همیشه کاش جدا بودم و و قتی میومد سرتاپامو تیکه بارون میکرد ولی بعدش میرفتم و فراموش میکردم.
اما مشکلم اینه ک همیشه پیشمه باورکنین میگم بی خیال شم اما 1روز 2روز 3روز تحمل میکنم و بعدش .دیگ میپوکم بخصوص اینک روزای آخر بارداریمه و شدیدا حساس
ازین طرف نمیدونم چراشوهرم قیافه گرفته واسم؟
از طرف دیگه امروز روز عیده و کماکان از مادر بیخبر دلم خلی گرفته
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)