به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 مرداد 94 [ 01:13]
    تاریخ عضویت
    1394-3-28
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    145
    سطح
    2
    Points: 145, Level: 2
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من مجرد هستم اما اینجا به نظرم توی زندگی متاهلی شما دو تا اشتباه رخ داده یه اشتباه رایج از سوی شما و یک اشتباه کاملا بی منطق از سوی خانومتون . یه تفاوت ذاتی بین زن و مرد هست که زنها دوس دارن یه حرفی رو کنایه وار بزنن ولی مردها باید به طور مستقیم و پوست کنده بهشون گفت تا متوجه بشوند (کلا اقایون یه ذره از این نظر خنگن) این که خانوم شما می گن من چی بپوشم و دوباره تکرارش می کنن یعنی اینکه نظر شما در مورد لباس پوشیدن من چی هست شما دوس داری چطوری منو ببینی و در ضمن خانوما معمولا خیلی بیشتر از اقایون این جور مراسم هایی براشون مهمه پس سر این چیزها خیلی ذوق دارن وقتی حرفش رو سه بار تکرار می کنه به نفعتونه متوجه مسئله و منظور پنهانی ایشون بشید
    پس از این به بعد یک کم دقیق تر باشید .
    اما مسئله بعدی اشتباه خانوم شما است بشخصه اگه عصر افطار بیام خونه و خانواده افطاری رو اماده نکرده باشن واقعا بدم میاد و ناراحت میشم بابا مسئله شام هم اگه بود ادم ناراحت می شد چه برسه به اینکه تمام روز رو روزه بوده باشی این رفتار خانوم شما در موارد دیگه و به مرور زمان برای شما قابل تحمل نخواهد بود ایشون الکی شورش کردن می بایست همون روز بیان بگن یا اینکه دلخوریشون رو نشون بدهند نه اینکه تا فردا شبش کش بدهند
    بهتون توصیه می کنم قبل از انکه با این حساس بودن های بی معنی خانومتون (و البته یه مقدار بی توجهی شما) یه روز ببینید داره زیاد بینتون قهر و دلخوری پیش میاد بهتره یه روز توی یه وضع اروم و با یه لحن منطقی بهشون بگید که این رفتارشون منطقی نبوده .
    در ضمن شما هم بهتر بود به جای اینکه بعد از سه بار هنوز متوجه مسئله نشده باشید خیلی راحت بگید من الان خسته ام بریم خونه بعد از رفع خستگی من تو لباس هاتو بپوش من ببینم چی بیشتر بهت میاد
    امیدوارم زندگی خوبی داشته باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید بیتا الف تشکرکرده اند .

    فدایی یار (پنجشنبه 26 آذر 94), به دنبال خوشبختی (دوشنبه 29 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.