سلام
ممنون خانم اعجاز عشق
متشکرم .
راستی قضیه دانشگاه حل شد !
ان شالله حل شده باشد
به امید موفقعیت بیشتر شما.
*********************************************
خدایا برای نفرهای قبل و بعد :
* در میان روشنایی ها –از میان نورها - در کنار رنگها - در میان قطره های زیبایباران – رنگین کمان موفقعیت را طلب می کنم.
* به زیبایی لاله های سرخ – به آرامش پرواز قاصدک ها ، به آرامش فرود زیبای
قطرات باران ، آرامشی به اندازه ی دریاها طلب می کنم
* به پرواز دراز پرستوها – به تکنیک و تاکتیک غازها – به لبخند زیبای دلفین ها
سعه صدر و روحیه مبارزه گری در مشکلات طلب می کنم
به رقص قشنگ برگها در پاییز – به لطافت بادهای پاییزی
به زمزمه های قشنگ قناری ها
مسیر سبزی طلب می کنم – مسیری که ای خدا ، به تو برسیم
آمین یا رب العامین .





پاسخ با نقل قول
خدایا این ساعتها که به لحظات خداحافظی با ماه مبارک تو نزدیک می شویم می خواهم خودت حافظ یک یک این جمع و دعاهایشان باشی و عیدی ما را رضایت خودت از ما و ما از خودت و نفر بعد را نماینده این جمع برای شروع جریان خیر و برکت در زندگی تک تکمان قرار دهی انشاالله، آمین یا رب العالمین



علاقه مندی ها (Bookmarks)