سلام
آفرین خیلی کار خوبی میکنی.
دوست خوبم زندگیتو بساز
تو جوونی این روزهای قشنگ جوونیت نباید بیهوده هدر بره اونم به خاطر چی؟ به خاطر یه سری حرف هایی که بار منفی دارن.
اگه بخوای به حرف ها اهمیت بدی یعنی خودتم قبولشون داری.
اینم بدون هیچ کس دلش به حالت نمیسوزه جز خودت، نزار روزی برسه که غبطه روزهای جوونی و شادابیتو بخوری.
تمام حواستو بزار روی درس و مشقت.
شک نکن خوشخت میشی ، همونطور که خودت رو از یه منجلاب خیانت و کثافت کاری کشیدی بیرون هیچوقت قصد اینو نداشتی که خودتو داخل یه منجلاب دیگه بندازی، داشتی؟
پس دنبال رو راهی که انتخاب کردی یعنی خوشبختیت باش و به هیچ کس اجازه نده تورو از مسیرت دور کنه چه با حرف چه با عمل.
بقیه بعدها میفهمن تو چه انتخاب درستی کردی
صبوری کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)