از نظر پاسخ به سوال شما من با پاسخ آقای سعید موافقم،
اما نظر شخصی خودم اینه که اتفاقا فاصله سنی پایین تر را خیلی بیشتر می پسندم، بخصوص وقتی که سن ازدواج یه کمی بالاتر هم بره.
توی این دنیای ما اوضاع انقدر زود تغییر می کنه که حتی چند سال اختلاف هم داره میشه شکاف نسلی! مثلا ما دهه شصتیا یه خاطراتی داریم که هیچ وقت یه دهه هفتادی نمیتونه درکش کنه، همونطور که پدر مادرهامون وقتی از خاطراتشون حرف میزنن برای ما قابل درک نیست...
اولا که از نظر علمی حرف خانواده ایشون رد شده است، دوم اینکه زندگی که فقط میل جنسی نیست، اگر فقط بحث میل جنسی بود اصلا ازدواج و پذیرش مسئولیت ازدواج معنی نداشت! مسائل عاطفی هم نقش زیادی دارن که برای اون درک متقابل اهمیت خیلی زیادی داره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)