بزرگ ترین تجربه منم اینه که :
اگه میخوای کسی رو به عنوان همسرت انتخاب کنی از همون اول اونو با تمامه عقایدش دوست داشته باش و سعی نکن اونو عوض کنی. هی : اسمایل ناراحت:دی.
تشکرشده 13 در 8 پست
بزرگ ترین تجربه منم اینه که :
اگه میخوای کسی رو به عنوان همسرت انتخاب کنی از همون اول اونو با تمامه عقایدش دوست داشته باش و سعی نکن اونو عوض کنی. هی : اسمایل ناراحت:دی.
امیررضا1 (دوشنبه 20 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)