دوست خوب من کاش مشکلو کامل بیان میکردی.این حس شکاکی شما میتونه ریشه تو بدبینی شما داشته باشه .شاید هم واقعا همسرتون رفتاری داره که حس اطمینان رو از شما میگیره پس کامل تر توضیح بدید.شما یه خانم تحصیل کرده اید و از نظر بلوغ فکری به مرحله ثبات رسیدید. پس باید اینو بدونید که هیچ ادمی بدون عیب نیست شما و همسرتون تکمیل کننده هم خواهید بود.
هر ادمی از دید بقیه یک سری خوبی ها و یک سری بدی ها داره.واسه انتخاب و ازدواج ما باید ببینیم کدوم این کاستی ها واسه ما قابل قبول تره.
یک مشاور خوب میتونه تمام این دلشوره های شما رو به مسیر درست هدایت کنه.
واستون ارزوی موفقیت میکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)