برادر من نگو منه دیوانه نخواستم با دختری دوست شم که نسبت بهش حسی ندارم این دیوانگی نیست دیوانه کسیه که با اینکارش به یکی دیگه ظلم میکنه
متاسفانه دنیا طوری شده که هر کسی روی باورهای خودش با هر زحمت و سختی وایساده و بیشتر به خودش سخت گرفته الان تو یه حال تنهایی گرفتار شده داره و به خودش لعنت میفرسته ! واقعا کسی که سال های جوونیشو اینطوری سپری کرده با کسی که از محبت هرکس و ناکسی خودشو سیراب کرده قابل مقایسه نیست. متاسفم واسه این دنیا، اینجا خوبی مد نیست