چند جا از گفته هام مبهم بود اینارو بهش اضافه میکنم. من چون شوهرمو خیلی دوست داشتم قبول کردم توافقی جدا شیم و مهریه هم قسط بندی شد من نبخشیدم.
اونجایی هم که گفتم تو دادگاه شوهرم کنار بود منظورم دادگاهی که واسه قضیه تجاوز من بود .شوهرم اون موقع اصلا منو تنها نذاشت و همه کاررو خودش پیگیری میکرد.منظورم دادگاه طلاقمون نبود .همین .گفتم بگم








علاقه مندی ها (Bookmarks)