به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 دی 98 [ 20:11]
    تاریخ عضویت
    1393-10-22
    محل سکونت
    شمال
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    5,402
    سطح
    47
    Points: 5,402, Level: 47
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 151 در 58 پست

    Rep Power
    30
    Array
    من باید برای زندگیم کاری کنم زندگیم خیلی داره کجدار و مریض پیش میره همش خود خوری همش خود خوری. فرشته مهربان به من توصیه کردن شمارمو عوض کنم ،بخاطر شغلم خیلی برام سخت میشه بر فرض مثال این کار رو کردم و اگر دباره شمارمو پیدا کرد چی؟راه حل دوم هم شکایته باور کنید منو تو دادگستری خیلی ها میشناسن ولی چاره ای جز شکایتم انگار ندارم دیروز زنه باز اس مس داد که شوهرت منو طلاق نمیده (حالا یه صیغه نامه هم ندارن ها اسم طلاق و میاره که منو بیشتر بچزونه )بخاطر بچه تو زندگیم بمون و و از این حرفا . من مطابق معمول بهم ریختم و زنگ زدم به شوهرم تقریبا نزدیک اذان بود .شوهرم با دهن روزه و از صبح هم تو افتاب مشغول کار بود .......خب خیلی عصبانی شد و سرم داد که از دستت خسته شدم هر تصمیمی میخوای بگیر . خب من در واقع برام روحیه ای نمونده با دخترم رفتار خیلی بدی دارم و روزی یکبار کتکش میزنم بعدش از خودم متنفر میشم که چرا حوصله یدونه بچم رو ندارم کارام همه رو هم تلنبار شده و تمرکز انجام ادنش رو ندارم چون کارم نیاز به تمرکز و دقت زیادی داره. میدونم که این زنه فقط برای اذیت کردن این اس مس ها رو میده خب دقیقا موفق هم میشه و به منظورش میرسه چون هم من بهم میریزم هم بین منو شوهرم شکراب میشه شوهرم از اونموقع شناسنامه گرفته یه جوری برخورد میکنه انگار واسه من یه کاری کرده به این زندگی امیدی ندارم از اونور هم اصلا نمیتونم تصمیم به جدایی بگیرم تو تردیدهام تو غصه هام تو خود خوری تو حرص خوردنام گیر کردم و عمرم داره میگذره و صدماتی که به من وارد میشه رو متاسفانه من ناخواسته به فرزندم انتقال میدم . باید بخاطر دخترم کاری انجام بدم یه کار بزرگ یه تصمیم درست از مبارزه خسته شدم از کل کل کردن با زنی که ..........فردا صبح هر جور شده میرم واسه شکایت امیدوارم باز تعلل نکنم ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید مینا30 تشکرکرده است .

    بانوى مهر (جمعه 19 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.