به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 57
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 95 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    4,080
    سطح
    40
    Points: 4,080, Level: 40
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    96

    تشکرشده 225 در 103 پست

    Rep Power
    39
    Array
    بانوی مهر عزیزم منهم براش پیام میدم عشقولانه اما دریغ از یه جواب

    اون روز هم فکر کردم با سیم خودم براش پیام فرستادم و حواسم به سیم جدید نبود

    اصلا من قبلا خیلی اعتراض میکردم چرا صب تا شب یه اس یا زنگ نمیزنی بعدا که قضیه گروهو فهمیدم داغ کردم که همش داری با اینا سرو کله میزنی وای من ابن همه بهت میگفتم همش میگفتی وقت ندارم

    بعدها که دوباره با مهربونی ازش خواستم گفت با این گوشی کوچیک نمیتونم متن بفرستم با گوشی آندروید هم اصلا پیامی برام نمیاد که بفرستم

    در کل فهمیدم اصلا اصلا ذره ای بهم علاقه نداره و بالاجبار زندگی میکنه چون میدونه دوستش دارم میخواد نامردی نکنه داره باهام زندگی میکنه

    ولی حق من این نیس علاوه بر اینکه دوستش دارم بخاطر اون و خودم و بچه هام و زندگیم تغییر کردم هر چند که از اولم خیلی بد نبودم فقط جواب بدی رو میدادم و همیشه خسته بودم

    دریغ از اینکه یه قاشق جابجا کنه ولی من تا شش عصر سر کار بودم بعدشم درس و مشق پسرم و نق نق دخترمو غذا و خونه و دانشگاه و خرید خونه و خرید بچه ها و خورده فرمایش خانوادهامون

    تنهای تنها من بودم نه اون. دایم داره تو خونه از خودش تعریف میکنه به مینا هم همینو میگه

    همش میگه خودم میدونم
    من با بقیه فرق دارم
    کارم درسته
    هیچکی فکر منو نداره
    آگه من نباشم کارا خوابیده
    منم همش دارم تاییدش میکنم

    تا لباس زیرشو تو حمام من میشورم
    دیگه بیشتر از این از دستم بر نمیاد البته یه مدت اصرار داشتم این کارو خودش کنه ولی مشاورم گفت اشکال نداره براش انجام بده
    میاد خونه جورابش از پاش در میارم شربت میارم استقبالش میریم
    بدرقه میکنیم
    دیگه چی کار کنم تو این یکی دوساعتی که خونس دیگه چکار کنم

    به مینا میگفت بعد از یه سری اتفاقات خانمم فهمید به بیراهه رفته و دوماهه تغییر کرده یعنی اصلا خودشو مقصر نمیدونه
    ویرایش توسط عاشق خانواده : پنجشنبه 18 تیر 94 در ساعت 20:19

  2. 2 کاربر از پست مفید عاشق خانواده تشکرکرده اند .

    parsa1400 (پنجشنبه 18 تیر 94), رنگین (جمعه 19 تیر 94)

  3. #42
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    عزیزم اگر همسرتون باهاتون گرم بگیرند ناراحت میشین و میگین من همسرشم، کنارشم یبار از این حرفا بمن نزده بعد به شخصیت مجازیم میگه.

    اگرم که سرد برخورد کنند ناراحت میشین که شخصیت مجازیتون هم براشون جذاب نبوده.

    چرا همش بخش منفی قضیه و میبینین، مثبت باشین، چرا اینطوری فکر نمیکنین که پس همسرتون دنبال دوستی خاصی نیستند، فقط از روی عادت و سرگرمی سراغ این دست ارتباطات رفتن.

    و رابطه اشون خیلی خاص و صمیمی پیش نمیره!

    من قبول دارم واقعا سخته، حالتون و درک میکنم همینقدرم همسرتون نباید لغزش میداشتن ولی خب گاهی بین بد و بدتر باید از اتفاق بد خوشحال هم شد و خدارو شکر کرد.

    ببینین الان همسرتون جذب این نرم افزارها شده، شده وقتی از یک چیزی فیلمی کتابی یا موسیقی خوشت میاد، خیلی زیاد ازش استفاده میکنی، و سعی میکنی هروقت خالی ای که پیدا کردی باهمون پرش کنی!
    الان برای همسرتون همین اتفاق افتاده، جذب این شبکه ها شدن و شما بعنوان همسرشون میتونین یک سرگرمی سالم دیگری براشون پیدا کنین و جذبشون کنین

    بیینین از چه چیزی خوششون میاد، وقتشون و با اون پر کنین، تا کمتر وقت کنند سراغ گوشیشون بروند هرچه کمتر سراغ گوشی بروند برای شما بهتر خواهد شد، چون رفته رفته سرگرمی های جدید جایگزین میشه و ایشون سرگرمی قبلیشون و جذابیتشو فراموش میکنن.

    گفتین همسرتون وقتی خودشو به شخصیت مجازی شما معرفی میکرد کمی اغراق کردن، اینطور که متوجه شدم گویا به شما گفتن جملاتی که براتون میفرستن خودشون نوشتن و حتی از شما هم خواستن از خودتون جمله قشنگی بگید.

    همین یعنی ایشون دنبال تعریف و تمجید و توجه هستند، رابطه خاصی با بقیه ندارن فقط میخواین بقیه ازشون تعریف کنند فکر کنم اینطوری یک جورایی احساس قدرت میکنند.

    شما الان فهمیدین در روابطشون
    بیشتر از اینکه از خودشون حرفی بزنند فقط متن می‌فرستند.

    حتی به شما گفتن قصد فروپاشی زندگیشون هم ندارند

    و از طرفی ذکر کردن که شما بهتر شدین از نظرشون.
    خب اینا یعنی جای امیدواری هست، از همین موفقیت های هرچند کوچیک هم باید خوشحال باشین، موفقیت موفقیته کوچیک و بزرگ نداره مهم اینه که جای بهبود رابطه وجود داره.

    سعی کن گاهی سورپرایزشون کنین،غذاهایی که دوست دارند براشون درست کنین، گاهی محیط خانه رمانتیک بچین با گل رز و شمع تزیین کن.
    همیشه سعی کنین عطر بزنین و با روی خوش به استقبالشون برین

    گاهی برای خودت آهنگ شاد بذار و برقص

    حتی طوری لباس بپوش و آماده شو که انگار میخوای بری مهمونی.

    این کارا روحیه خودتم عوض میکنه اول از همه برای خودت خوبه دوم همسرتون!

    گاهی ازشون بخواین یک برنامه کوه یا پارک بذارین، بدمینتون یا توپ والیبال ببرین و ورزش کنین، یا پیاده روی کنین و....

    مهمونی ترتیب بدین و هم سن و سالاتون و دعوت کنین و برنامه های جالبی ترتیب بدین.

    بعبارتی سعی کنین وقت همسرتون و پر کنین و از گوشی جداشون کنین خودتون فیلم بگیرین و ازشون بخواین باهم تماشا کنین حتی باهم قرار سینما و... بذارین اوایلش شاید سخت باشه ولی کم کم نرم میشند حتی اگر فایده ای هم نداشته باشه مهم اینه این برنامه ها برای روحیه خودتون هم مفیده.

    امیدوارم به حق همین شب عزیز موفق بشین و زندگی ای و آرامشی که دنبالش هستین و بدست بیارین.

    - - - Updated - - -

    به مینا میگفت بعد از یه سری اتفاقات خانمم فهمید به بیراهه رفته و دوماهه تغییر کرده یعنی اصلا خودشو مقصر نمیدونه
    خب حالا فعلا شما سعی کنین اشتباهاتتون و بپذیرین و اصلاحش کنین نیازی نیست به ایشون ثابت بشه مقصرند

    کمی بفکر خودتون بیشتر باشین، بعدشم رفتار مادرانه نداشته باشین برخی کارهای شخصیشون و خودشون باید انجام دهند، اینکه شما جوراب هاشون هم از اشون در میارین کار زیاد جالبی نیست
    شما خیلی به ایشون بها میدین و رفتار مادر فرزندی دارین، اصلا با فرزندتون هم همین رفتار و داشته باشین هم لوس میشه چه برسه به شوهر.

    سعی کنین زن باشین نه یک مادر.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  4. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    gisooo (پنجشنبه 18 تیر 94), parsa1400 (پنجشنبه 18 تیر 94), رنگین (جمعه 19 تیر 94)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    دوست خوبم رفتاری که به عنوان از خود گذشتگی ازش یاد میکنی و تازه میگی بیشتر از این از عهدت بر نمیاد مثل جوراب از پای یه مرد گنده در اوردن و... باعث محبوب شدن و جذاب شدن شما نمیشه و بیشتر حس مادرانه نسبت به شما توش ایجاد میکنه تا فکر کنه یه زن جذاب رو به روش هست...ببین بهت توصیه میکنم که حتما حتما این تاپیک و به خصوص لینکهایی که بچه ها توش معرفی کردن رو مطالعه کنین

    http://www.hamdardi.net/thread-38767.html

  6. کاربر روبرو از پست مفید gisooo تشکرکرده است .

    parsa1400 (پنجشنبه 18 تیر 94)

  7. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    خانوم عاشق زندگی میتونید از طریق شخصیت مجازی ازشون بپرسید چیا دوست دارن و از چیا بدشون میاد؟

    از نظر جنسی و... ارضا میشن ؟ چیارو میخان و چیارو نمیخان اینا برای مردا از نون شب واجبتره ممکنه کلا ورق زندگیتون برگرده فکر میکنم خیلی میتونه شخصیت مجازی بهتون کمک کنه


    موفق باشید

  8. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1394-1-26
    نوشته ها
    249
    امتیاز
    2,867
    سطح
    32
    Points: 2,867, Level: 32
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 327 در 165 پست

    Rep Power
    52
    Array
    عاشق خانواده عزیز اولا من شدیدا با گیسو جان موافقم این رفتارا اصلا جذاب نیست تو درسته مدام تاییدش میکنی اما خودتو تایید نمیکنی وناخواسته اینو القا میکنی که من در حدت نیستم تو نامردی نکن وپیشم باش چه دلیلی داره تمام خونه رو دوش تو باشه میدونی چیه تو هم توی زندگی عادی وهم فضای مجازی اونو از تو زده میکنه؟
    این حس اصارت که بهش میدی این حالت بودن مداوم یا یجور اویزون بودن اینکه ترسی از دست دادن تو نداره حالا شوهرت از این تیپ ادماس که دوست داره دمبال دختر بدو خودش کفشش کنه دختر جسور وخاص میخواد اینکه از طرف تو تایید بشه بهش لذت نمیده فقط اعتماد به نفسش زیاد میکنه که وای من چقدر از این سرم اون زنیو میخواد که کامل باشه با ابهت وجذاب باشت حس میکنه با داشتن همچین زنی که ارزش داره خودشم ارزشمند میشه وقتی ببینه همچین زنی پیششه تاییدیه برای عالی بودنش اما حالا تو چیکار میکنی نمیزاری کفشت کنه نمیزاری دمبالت بیاد هرچی تو چنته داری سریع نشون میدی مرموز نیستی وجالب نیستی براش حالا این ویژگی به علاوه اینکه مدام کنارشی حس میکنه اسیر توی دستات هم تو هم مینا
    بزار مینارو بگیم تو مدام متن فرستادنت یا پیش قدم شدنت حس اصارت بهش دادی اون واسه پز دادن اینکه من خیلی حالیمه گفته من از این متنا خوشم میاد تو خیلی زیاده روی کردی وبدتر اینکه سعی کردی پشت قالب یه فردی که این متنا رو واسه کمک به زندگیش میگه مخفی کردی واون یه مرده ومیفهمه تجربه هم داره میدونی الان چی میگه؟میگه اینا دخترا همینن باز یه اس بهش دادیم خیالاتی شد حالا دیگه ولمون نمیکنه حالا گیر میده حالا اویزون میشه عجب غلطی کردم بهش اس دادم واسه همین داره دستو پا میزنه ازت راحت بشه وبره
    حالا بازم این به علاوه احساس ورفتارهای مادرانه وتفکر اینکه زن مهربون وبا گذشت وفداکار عشق شوهرشه وبدتر اینکه گذشت ومهربونی توی انجام دادن کاراش میبینی
    خب حالا تورو بگیم اون تورو زنی میبینه اسیر کننده وغرغرو(شاید واقعا هم غر نزنی اما توی ذهنش اینه) که حالا میاد گوشی دستم میبینه شروع میکنه که وقتیم مهربونه حالت مادرانه داره زنیه که غرغراش اونو نمیترسونه که بری عصبی میکنه چون میدونه تو هستی نمیری اما میخوای استمرار بودنت همراه با غر بگذرونی اون تورو زنی میبینه که توی بچه ها وزندگی غرق شده زنیت بلد نیست وفقط بدرده میخوره یکیش توی خونه داشته باشی که کارارو بکنه زن
    نیست از با اون بودن لذت نمیبره دوست نداره باهاش سفر بره یا یه رستوران چون فکرمیکنه لذت نمیبره یا اینکه اون چیزی نیست که بشه بهش افتخار کرد بشه گفت اوه این زن منه نمیترسه که ناراحتت کنه فقط اعصابش خورد میشه چون ناراحتی های تو واسه اون یعنی وای حالا میخواد کلی گریه کنه وغر بزنه وبعدم بره دمبال کارش همین
    ببین عزیزم لپ مطلب اون تورو جدی نمیگیره چون کارات جدی نمیگیره چون ناراحتیت جدی نمیگیره مهربونیتم همینطور از نظر اون تمام اینا دم دستیه وزنای قدیمی وبدبخت وساده اینطورن واون داره حیف میشه من بهت گفته بودم توی شخصیت مینا جلوه تازه نشون بده مغرور باشه اما گوش ندادی

  9. کاربر روبرو از پست مفید دختر جوان تشکرکرده است .

    رنگین (جمعه 19 تیر 94)

  10. #46
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 15 شهریور 98 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1393-10-23
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    5,315
    سطح
    46
    Points: 5,315, Level: 46
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 247 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    در جواب رنگین عزیز :
    این که گفتم خیلی باحال بود قصد جسارت نداشتم از این کاار خانوم عاشق خانواده لذت بردم و فکر میکنم درست هست کارش :))

    خانوم دختر بیخیال گفت اگه فهمید مظلوم نمایی کن
    من تاکیدمیکنم هرگز این کار رو نکن! چون شوهرت در موضع قدرت هست و رفتارهای شما معمولا منفعلانه و جلوشون ضعف داری. مظلوم نمایی هم بکنی بدتر ضعیف و ضعیف تر دیده میشی

    ___________

    اما عاشق خانواده عزیز
    چیزی که مشخصه شوهرت غرق شده تو این نرم افزارها اما.......

    اما ظاهرا هرزه نیست. دنبال سرگرمیه. با دخترها فقط چت میکنه. زنگ نمیزنه. قرار نمیزاره. فقط ت. میکنه. یه جور پر کردن اوقات. مثل من که سه ساله روزی مثلا یک ساعت تو فیسبوکم. الان دیگه حتی با دوستامم تو فیس چت نمیکنم. حتی حوصله لایک کردن و کامنت گذاشتنم ندارم. اما همینطوری میرم فیس. میچرخم و متنا رو میخونم و برا خودم متن رو والم میزارم.

    شوهر توام انگار داره فقط وقت میگذرونه. وگرنه چرا پیشنهاد یه صحبت تلفنی بهت(یا بهتر بگم به الهام) رو نداد?



    یادته اوایل چی بهت میگفتم? گفتم براش زن باش. ناز و کرشمه براش بیا. باهاش لاس بزن و انگولکش کن و لباسای جذاب و عطرهای تحریک کننده براش بزن. ولی تو همش افتادی مث یه کلفت تو پخت و پز و شست و شو.

    نمیگم خانه داری نکن. اتفاقا خوبه که یه کدبانو هستی. اما کنارش یه زن جذاب باش. کارهای تحریک کننده. نمیتونم اینجا خیلی باز کنم. اما یه زن جذاب باش براش و مدام روحشو تحریک کن. نه این که همش مثل به قول اون دوستمون مثل یه مادر فقط تر و خشکش کنی. .
    نمیتونم باز تر از این اینجا حرف بزنم امیدوارم فهمیده باشی چی میگم

  11. کاربر روبرو از پست مفید سوشیانت تشکرکرده است .

    رنگین (جمعه 19 تیر 94)

  12. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 95 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    4,080
    سطح
    40
    Points: 4,080, Level: 40
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    96

    تشکرشده 225 در 103 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام دوستان طاعاتتون قبول
    مطمینم همسرم منو شناخته
    صد در صد اصلا پیام نداد.

    از همه ممنونم

    بعد از چند وقت امروز باهاش حرف زدم
    گفت تو همش دنبال اینی که ببینی من چی میخوام برو خودت باش به خودت برس به خونه برس به بچه ها برس

    البته به زور حرف زدا
    همش چشماش بسته بود به زور من ازش خواستم باهام حرف بزنه

    خواستم یه جلسه بیاد مشاوره گفت نمیام گفتم مشاورم گفته شما افسردگی گرفتی همسرت بیاد شاید نکاتی از شما بگه که خودت نگفتی وگرنه باید بری پیش روانپزشک و دارو استفاده کنی

    گفت دارو مصرف کن

    در بی سیاستی من و زرنگی همسرم اصلا شک نکنید
    در مورد جوراب باید بهتون بگم همیشه اینطور نیس
    یه بار مشاورم قضیه یکی از مراجعین رو گفت و من اصلا از ذهنم نمیره

    گفت که از شوهر خانمی که برا مشاوره پیشش میرفته وخواسته بیاد آقا گفته چطور توقع دارین من تو خونه ای میرم که تا میرسم جوراب رو از پام در میارن شربت میارن بهترین جای خونه می‌ نشونند و این خونه زن صیغه آیش بوده و همسرش نمیدونست
    گفت چطور توقع دارین من اینجا رو به خونه خودم ترجیح ندم

    و این تو گوشه ذهنم مونده و اصلا از ذهنم پاک نمیشه

    در کل مشاورم میگه که باید یه ذره برا همسرت مادری کنی نمیدونم درسته یا نه

    ولی شوهرم راست میگه با همه فرق داره و من خیلی بی سیاستم

    کاش کتابی فیلمی در مورد سیاست‌هایی زندگی درست بود و مثالهایی واقعی داشت تا من میفهمیدم. با اینگونه باشید اینگونه نباشید من نتونستم همسرمو جذب کنم


    ولی کاش اشتباه کنم خیلی دوست دارم دوباره بهم پیام بده خیلی خوب بود

    گیسوی عزیر من تاپیکی رو که گفتین پیگیر بودم
    ویرایش توسط عاشق خانواده : جمعه 19 تیر 94 در ساعت 09:02

  13. کاربر روبرو از پست مفید عاشق خانواده تشکرکرده است .

    رنگین (جمعه 19 تیر 94)

  14. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 09 مرداد 95 [ 14:09]
    تاریخ عضویت
    1394-3-31
    نوشته ها
    288
    امتیاز
    5,658
    سطح
    48
    Points: 5,658, Level: 48
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    502

    تشکرشده 446 در 203 پست

    Rep Power
    62
    Array
    سلام عزیزم. من پیگیر قضیه ات بودم و همیشه دنبال فرصتی بودم تا برات بتویسم.
    نمیدونم تاپیک منو خوندی یا نه... ولی از نظر اینکه من و شما شدیدا رو رفتارهای شوهرمون جساسیم باید بگم شباهت داریم.

    البته من این رورها با کارهایی که انحام دادم باید بگم خیلی وضعم بهتر شده. الان تا حدودی زیادی میدونم باید چیکار کنی تا حواب بگیری. فقط یادت نره . حتما اگر کارهایی که میگم شروع کردی به انحام دادنش بهم بگو عکس العمل شوهرت چطور بوده. هزچند تو این راهکار من باید خیلی صبور باشی چون ممکنه خیلی زود حواب نده.

    حرفی که شوهرت زده را کااااااااملا جدی بگیر.. برو خووووت باااااش.

    مخصوصا الان که با شوهرت آشتی کردی.. از همین امروز شروع کن...

    1. اول از همه باید تمام افکار منفی را از ذهنت (برای مدتی) بیرون کنی...فکر کن هیچ مشکلی با شوهرت نداری... از هرگونه انتقاد نسبت به اون کاااااااااااااملا خودداری کن....

    2. وفتی شوهرت میاد خونه قبلش تا میتونی به خودت بررررس ولی بهش توجه نکن. مهرررربون باش ولی زیاد باهاش حرف نزن... خودتو شاد نشون بده طوری که هیچ اتفاقی نیفتاده... بذاار این سوال برای شوهرت پیش بیاد که چرا تو اینقدر خوشحال و شادی... حتمااااا خودتو به چیزی مشغول کن..... یادت نره اصلا منظورم این نیست که باهاش قهر باشی یا کم محلی کنی. ... نه... بایدددد مهریون و خوشگل باشی و خودتو به چیزی مشغول کنی...

    3- اگر خواستی باهاش حرفی بزنی اصلااااا به هیچ وجه در مورد روابطتتون جرفی نزن.... مثلا یه جوک تعریف کنو تا میتونی بخند... یا اینکه در مورد یه مسئله یا اتفاقات روزمره باهاش حرف بزن..... یادت نره زیاد بهش نگاه نکن. ... طوری وانمود کن که فکر کنه تو به چیزهای دیگری غیر از اون فکر میکنی.... اگر هم چیزی پرسید بگو من همیشه اینطورم....
    عزیزم بایدددد برای شوهرت معما گونه باشی..... تمام تلاشتو بکن تا ذهن شوهرت پر از سوال بشه.... اگر سوالی پرسید خیلی واضح جواب نده یه طوری بپیچونش ..... مردهااا زن هایی را دوست دارند که برایشان معما گونه باشد...

    اگر در مورد چیزی نظرتو پرسید بگو هرطور خودت راحتی... کلا سعی کن از این جمله زیاد استفاده کنی: "هر طور خودت میدونی عزیزم"
    در مورد علاقه ات به اون فعلا حرفی نزن ... ازش تعریف نکن فقط مهربوووون باش.....خودتو شااااد نشون بده....

    4- باید صبوررررر باشی عزیزم... خیلی صبور... هرجا دیدی داری کم میاری یه صلوات بفرست و به کارت ادامه بده... خدا کمکت میکنه.... احتمالش زیاده که تو تا روزهای اول اصلا عکس العمل خوبی نبینی ولی مطمئن باش اگر اینهایی که گفتم رو برای یه مدت خووووب انجام بدی به نتیجه میرسی.

    من منتظر م ببینم چیکار میکنی (هرچند میتونی هیچ کدوم از اینهایی را که گفتم انجام ندی ) من فقط به عنوان کسی که تا حدی تجربه داشته بهت میگم.... به احتماااااااااااااااااااال خیلی زیاد نتیجه مگیزی.

    منتطر جوابت هستم عزیزم.


  15. کاربر روبرو از پست مفید نارجیس تشکرکرده است .

    رنگین (جمعه 19 تیر 94)

  16. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 شهریور 94 [ 08:12]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    483
    سطح
    9
    Points: 483, Level: 9
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 45 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عاشق خانواده عزیزم سلام خانوم من با حرفای نارجیس کاملا موافقم قبلا هم گفتم یه کم سعی کن شوهرتو نسبت به خودت کنجکاو کنی به خدا کار سختی نیست چرا نمیتونی؟لطفا ازت خواهش میکنم دیگه ازش نپرس که دوستم داری این حرف مردا رو کلافه میکنه واصلا ممکنه زیاد پرسیدنش شانتو پایین بیاره اینو گفتم چون تو تاپیکای اولت بهش اشاره کردی در ضمن چرا تمام مسولیتای زندگیو تقبل میکنی تو یه زنی ویه زن اول باید ظریف وحتی گاهی ضعیف باشه نه مثل مردا همه کارو خودش انجام بد ه پس همسرتون چیکار کنه هیچی کاری براش نمیزاری ببین یه پیشنهاد برات دارم مثلا اگه موهات بلند بوده حالا برو کوتاهش کن ویه رنگ جدید که تا حالا نزاشتی یا بالعکس وقتی بچه ها میان دور وبرت اروم بگو من خستم برین پیشه بابا ولطفا یه کم از محبتت به همسرت کم کن واونو بده به خودت واگه بلدی یه کم قاطعانه رفتار کن ومحکم ولی زنانه و توحرفات وقتی پیش میاد البته سعی کن دیگه شوهرت با تو ابتدا به صحبت کنه نه شما بگو من دیگه کم اوردم از این به بعد تو میدونی و این زندگی میدونی بعضی انسانها فرقی نداره زن یا مرد کلا با کم توجهی بیشتر جذب میشن وشوهر شما نود درصد اینطوریه البته از جانب شما چون تو عزیزم کاملا اشباعش کردی وجای کنجکاوی براش نزاشتی انشالله با اینکارا اوضاع بر وفق مرادت شه بد نیست یه مدت کوتاه هم اینطوری پیش بری

  17. 2 کاربر از پست مفید هوناز تشکرکرده اند .

    نارجیس (جمعه 19 تیر 94), رنگین (جمعه 19 تیر 94)

  18. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    تمام فوکوس شما روی همسرتون و رفتارهاشه!!! چند درصد روی رفتارهای جذبی خودتون توجه ، کار و تمرین کرده اید؟

    ببینید زمانی که همسر شما سمت دیگه ای می ره بدون براش جذابیت داره ، لذت داره ، یه جورایی یک سری خلاء هایی رو با این کارش داره جبران می کنه.

    نمی خوام بگم خطای دیگری به خاطر اشکال در شماست چون هر کسی مسوول رفتار خودشه اما اگه این جاذبیت ها رو در شما و در خونه و زندگی اش پیدا کنه دیگه لزومی به پناه بردن به خطا در ایشون نیست.

    به جرات می تونم بگم ما زن ها در زندگی متاهلی فاقد مهارت های لازم برای جذب همسر و تاثیر گذاری رو داریم.
    چند تا توصیه دارم بهتون.

    ۱- اعتماد به نفستون را تقویت کنید..

    ۲- تمرکزتون رو از همسرتون بردارید و روی خودتون کار کنید و از نعمت زن بودنتون بهره لازم رو جهت جذب همسرتون به کار ببرید.

    ۳- مهارت هاتون رو بالا ببرید.

  19. 2 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    Aram_577 (جمعه 19 تیر 94), رنگین (جمعه 19 تیر 94)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از زندگیم راضی نیستم و پشیمونم که همیشه سعی کردم خوب باشم
    توسط ema1989 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 23:30
  2. سخته ، ولی دارم سعی میکنم
    توسط نا آشنا در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 دی 90, 21:54
  3. نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟
    توسط nima2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 تیر 90, 09:00
  4. خدا رو شکر می کنم و سعی می کنم تغییر کنم
    توسط saboktakin در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 187
    آخرين نوشته: شنبه 07 اسفند 89, 05:00
  5. +سعی می کنم ارتباطمون رو قطع کنم اما نمی شه
    توسط somebody در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.