به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 59

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 اردیبهشت 95 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    محل سکونت
    آلمان
    نوشته ها
    247
    امتیاز
    11,685
    سطح
    71
    Points: 11,685, Level: 71
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 365
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    3,178

    تشکرشده 1,387 در 220 پست

    Rep Power
    76
    Array
    سلام خانومی،
    به تالار همدردی خوش آمدید..

    نخست بهتون تبریک میگم که انقدر محکم و قوی هستید و خونه رو ترک نکردید...
    اول از همه شما باید سعی کنید که آرامش خود را حفظ کنید و از هرگونه رفتار و عمل شتاب زده ای پرهیز کنید..مهمترین کار در وهله اول کسب آرامش هست تا بتونید بهترین تصمیم را بگیرید..تا فضای خونه هم آروم باشه و جر و بحث بوجود نیاد...
    عزیزم می تونم درکت کنم که چه ضربه سختی داری می خوردی..میدونم که چقدر سخته ادم کسی رو دوست داشته باشه و ببینه که اون فرد دچار افسردگی،خشم و عصبانیته و بیش از 80% فقط از نگاهش تنفر میباره...خطاهای رفتاریشو نمیبینه،چون نمیخواد ببینه و شما الان واقعاخهیچ کمکی نمیتونی بهش بکنی...شما سنگر خونتو حفظ کن و فقط و فقط به آرامش خودت فکر کن...در بعضی موارد که به لحاظ احساسی در شرایط خوبی نیستی با کنترل و مدیریت احساساتن
    می تونی به آرامش برسی.

    احساسات مجموعه ای از هیجانات و عواطف هستند که در شرایطی خاص برای هر فرد تجربه می شن و در رفتارها تاثیر می ذارن .

    همانطوری که نقاشها معتقدند که در طبیعت 3 رنگ اصلی وجود داره : قرمز ، زرد ، آبی که بقیه رنگ ها از ترکیب اون 3 تا رنگ بوجود می یان ، یه گروهی از روانشناسها هم می گن ، در وجود انسان 3 احساس اصلی وجود داره : عصبانیت ، ترس ، غم که کنترل دقیق این 3 احساس منجر به احساس چهارمی به نام شادی میشه.

    از ویژگیهای این 4 احساس :

    - عصبانیت :
    به ما احساس قدرت میده (در مواقع لزوم از حریم خود دفاع می کنیم )

    - ترس :
    به ما احساس امنیت و انرژی می ده (موقع عبور از خیابون احتیاط می کنیم و در مواقعی که از چیزی می ترسیم ، عملی رو با تمام قدرت بدنی و با انرژِی فوق العاده ای انجام میدیم که در حالت عادی از توان ما خارجه)

    - غم :
    با درون خود آشتی کرده و با مردم دیگه ارتباط برقرار می کنیم (در مواقعی که نیاز به صحبت و همدلی و درددل کردن با دیگران داریم )

    - شادی :
    به ما امید و انرژی می ده (اما هرگز خود به خود بوجود نمی یاد مگر با کنترل هوشمندانه 3 احساس فوق)


    معمولا تغییر احساس ها ناشی از این 3 احساس هستند .
    مثلا : ترس + عصبانیت = حسادت
    ترس + غم = نا امیدی
    و ....
    ........
    پس با مدیریت آگاهانه و کنترل کننده احساسات ( که کار آسانی هم نیست ) می توانیم پیوسته از احساس شادی و آرامش بهرمند شویم.
    ببین دوست من. منم در شرایط خیلی سختر از شما بودم ولی تنها کاری که از دست شما برمیاد حفظ آرامش خود و خونه هست، شما همچنان به همسرت محبت کن و خونه رو پاکیزه نگهدار( آخه بعضی از خانومها تا با همسرشون قهر میکنند،دست از آشپزی و خونداری میکشند)...
    هر وقتم همسر شما حرفی از جدای زدند با مهربونی و آرامشی که تو لحن صحبتتون هست بهش بگید و تو و زندگیمو دوست دارم و به نظرت احترام قائلم ولی من دوست دارم واسه زندگیمون تلاش کنم تا دوباره طعم خوشبختی و شادی رو با هم بچشیم و قدمی واسه جدای برنخواهم داشت!!!

    بهتون توصیه میکنم تاپیکهای خانوم سبکتکین رو هم بخونید،حتا بهتون کمک میکنه...
    آرزو دارم،
    فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
    تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
    و امضاء خداوند بزرگ پای
    تمام آرزوهایت

  2. 2 کاربر از پست مفید سوده 82 تشکرکرده اند .

    مژده عشق (سه شنبه 16 تیر 94), بالهای صداقت (چهارشنبه 14 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. کسایی که تجربه ی جدایی دارن کمکم کنن چطوری تونستید با شرایط جدید کنار بیاین؟میخوام به ارامش برسم
    توسط dooo در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 11:47
  3. راهنمایی درباره نامه برای تولد شوهرم
    توسط farnaz35 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 بهمن 93, 12:03
  4. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 19:59
  5. +بعد از چند ماه به من گفت نمی تونه ازدواج کنه(لطفا مرا راهنمایی کنی
    توسط hamid2008 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 02 آذر 87, 00:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.