دوست گلم منم با نظر شادزي موافقم شايد مصلحتي هست كه داره اينطوري پيش ميره .بزار خدا راه زندگيت رو تعيين كنه.
نميدونم به دعاي خير مادر اعتقاد داري يا نه اما بزار اون بهت كمك كنه تا دعاش هيشه بدرقه راهت باشه
تشکرشده 45 در 28 پست
دوست گلم منم با نظر شادزي موافقم شايد مصلحتي هست كه داره اينطوري پيش ميره .بزار خدا راه زندگيت رو تعيين كنه.
نميدونم به دعاي خير مادر اعتقاد داري يا نه اما بزار اون بهت كمك كنه تا دعاش هيشه بدرقه راهت باشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)