به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 26 از 58 نخستنخست ... 61617181920212223242526272829303132333435364656 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 251 تا 260 , از مجموع 572
  1. #251
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 10:14]
    تاریخ عضویت
    1392-12-13
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,682
    سطح
    23
    Points: 1,682, Level: 23
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 50 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خدایا شب نمیتونم بیام روز اومدم تا حرفهای دیشبمو بگم..

    خدایا خودت میدونی از آیندم هیچی معلوم نیست...نمیدونم چجوری به همسرم کمک کنم ...
    دلم خیلی گرفته دیشب شب قدر بود دلم میخواست با صدای بلند گریه کنم ولی جلو بقیه روم نشد داد بزنم
    آروم گفتم بهت نمیدونم صدامو شنیدی؟؟!!
    خداجونم میدونم من گناهکارم ولی خودت حال و روزمو میدونی ناامیدم نکن از درگاهت..
    خیلی بهت احتیاج دارم چرا سر قضیه کارم اینقد طولش میدی تو اگه بخوای دو روزه همه چی حل میشه مگه نه؟؟
    مگه اینکه صلاح ندونی حل شه:( که اگه صلاح ندونی پس چجوری زندگیمون روبه راه شه ؟چجوری به آرزوهای کوچیکمون برسیم؟
    خدایا سپردمش به خودت ....خودت تو این ماه عزیز کمکمون کن باور کن بهت احتیاج دارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید asemuni-68 تشکرکرده است .

    parsa1400 (سه شنبه 16 تیر 94)

  3. #252
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 مرداد 94 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1394-3-15
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    1,871
    سطح
    25
    Points: 1,871, Level: 25
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    205

    تشکرشده 184 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مدتهاست صدات میکنم.

    سالهاست منتظرتم.

    هر شب از تو یک چیز میخوام .

    هر صبح از تو یک چیز میخوام.

    هر لحظه .... فقط یک خواسته دارم ازت.

    نه سلامتی نه طول عمر نه پول و ثروت نه نفس نه تپش قلب هیچیه هیچی .

    هر بار که کتاب قرآن رو باز میکنم تا یه هویی حرفاتو بخونم مدام از امید حرف میزنی. از تلاش از زندگی و از تفکر.

    خدایا من صبر ندارم. تو که میدونی؟

    نکنه من رو یادت رفته؟ نکنه نمیدونی مشکلم چیه؟

    با من این کار رو نکن خدا.

    با من این کارو نکن.

    خدایا من رو به خودم واگذار نکن.

    یک بار اینکارو کردی دیدی چی شد؟ تو نمیترسی؟ من میترسم خدا. دوباره دستمو ول نکنی. من هنوزم از ترس اینکه نکنه ببینم کنارم نیستی محکم پلکامو بستمااااا. چهار ساله....

    بهم دست و پا و قدرت و سلامتی دادی ولی ولم کردی به حال خودم.

    خدایا چی فکر کردی در مورد من؟

    آره خدا تو به من چشم دادی ولی به همون خدایی خودت من نمی تونم چشمامو باز کنم. میترسم چشمامو باز کنم و ببینم تنهام گذاشتی و رفتی. میترسم گم شده باشم.

    خدایا حتی نمیتونم تکون بخورم!!! دست و پا دارم اما به همون خدایی خودت به همون بزرگی خودت نمیتونم .... نمیتونم میفهمی؟

    مدتهاست دلم خالی شده از امید،پر شده از ترس.

    خدایا بهم سخت گذشته. یخ زدم خدا.... یخ

    گرمای دستتو حس نمیکنم.

    این ترسمو بیشتر میکنه.

    خدا امروزم دارم صدات میکنم که یک چیز ازت بخوام. هر روز ازت میخوام اما امروز واقعا دیگه جونم به لبم رسیده.

    خدایا ازت یک دنیا شجاعت میخوام، خدایا ازت یک دنیا قدرت میخوام، خدایا ازت دلی میخوام اندازه ی دریا فقط و فقط برای یک چیز:

    بخشش ....خدایا کمکم کن.... میخوام امروز خودمو ببخشم. میخوام ببخشم خودمو ، میخوام ببخشم خدا.

    میدونی که به خاطر گناه نکرده خودمو مجازات کردم. سالهاست خودمو مجازات کردم. هم خودم میدونم هم تو. شاهدی و ناظر بر بیگناهی من و شکنجه های سختی که شدم.

    حالا میخوام تمومش کنم. میخوام این محکومیت رو به انتها برسونم. خدایا ته دلم رو به قدرت بی پایانت وصل کن. به دریای بزرگیت راه بده و به من اجازه بده تفکر کنم.

    میشه امروز روز آزادی من از اسارت خودم باشه؟ میشه؟

    خدایا خودمو چشم به راه خودم نذار. دلم برای خودم تنگ شده. برای خودم +خدا.

  4. 3 کاربر از پست مفید :)لبخند تشکرکرده اند .

    asemuni-68 (سه شنبه 16 تیر 94), parsa1400 (سه شنبه 16 تیر 94), باغبان (شنبه 27 تیر 94)

  5. #253
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    خدايا همدردي مي كنيم و پاك مي كنند.


    كاش درد دلم را لااقل پاك نكنند كه درد را از دلم پاك كني.


    خدايا خواستم همدرد باشم ....... كمي از درد او بر دل گذارم ......... بدانم حال و احوالش چگونه است ........... كه تسكين دل پر درد باشم ........... به جايش درد را چند درد كردم .............. به جاي مرحمش او درد گشتم.


    در اينجا باني تحقير شدم من .............. واسه آزادي هم زنجير شدم من .

    خدايا كاش تو اينجا بنويسي .............. به كار ما آدمها راضي نيستي.

    همان كه جز به تو اميد ندارد چه راحت دل به اينجا مي سپارد.

  6. کاربر روبرو از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده است .

    باغبان (شنبه 27 تیر 94)

  7. #254
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اعجاز عشق نمایش پست ها
    خدايا همدردي مي كنيم و پاك مي كنند.


    كاش درد دلم را لااقل پاك نكنند كه درد را از دلم پاك كني.


    خدايا خواستم همدرد باشم ....... كمي از درد او بر دل گذارم ......... بدانم حال و احوالش چگونه است ........... كه تسكين دل پر درد باشم ........... به جايش درد را چند درد كردم .............. به جاي مرحمش او درد گشتم.


    در اينجا باني تحقير شدم من .............. واسه آزادي هم زنجير شدم من .

    خدايا كاش تو اينجا بنويسي .............. به كار ما آدمها راضي نيستي.

    همان كه جز به تو اميد ندارد چه راحت دل به اينجا مي سپارد.

    - -

    سلام خانم اعجار عشق

    از شما یاد گرفتن، برای من ، افتخاریست.

    ........................

    من از تو رسیدم ، به باورِ تو

    ........................


    در ضمن عید بر شما مبارک .

    انشا الله حضور شما را در همدردی پر رنگ تر ! ببنیم

    و از شما استفاده کنیم

    ممنون.





    - - - Updated - - -






    ​​
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 27 تیر 94 در ساعت 05:30

  8. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    اعجاز عشق (شنبه 27 تیر 94)

  9. #255
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    خدایا درددل منو توخیلی قدیمیه
    خدایا دیگه دستاتو نمیکشی روی صورتم...دیگه اشکامو پاک نمیکنی
    آخه چرا؟
    چرادیگه آرومم نمیکنی
    خدایا من بی توخیلی بیچاره ام...منوتنهانزار
    من که همیشه توروصدا میزنم
    من که به هیچکی جزتوغصه هامونمیگم
    خدای خوبم
    خدای مهربونم درددل منو بشنو...به هرچیزوهرکسی که واست عزیزه منو دریاب
    من به تونیازدارم
    خدایا این بی طاقتی روازم بگیر
    خدایا دیگه کی نوبت من میشه؟؟؟؟؟منم بنده خودتم به خودت قسم
    خدای من....
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  10. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    elahenaz (دوشنبه 29 تیر 94), parsa1400 (سه شنبه 30 تیر 94), باغبان (دوشنبه 29 تیر 94)

  11. #256
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    خدايا دلم گرفته ......... دلم شكسته

    اين همه به آخر مي رسيم ولي چرا دنيا به اخر نمي رسه

    آدمي را آدميت لازم بود اما ديگه حتي ادميت به باور ما آدمها نمرسه.

    خدايا از همجنسانم از تكنولوژي از همه چيز دلگيرم

    خدايا محبت ميان زن و مرد قرار دادي تا خانواده گرم و پابرجا بماند اما براي ما كه نمي فهميم سلاحي است براي از كشتن محبتها و فرو پاشيدن زندگيها.....

    خدايا بگذار فاصله هاي بزرگ انقدر كوتاه نشوند وقتي نمي فهميم برنامه هاي چت و وايبر و .......... براي تسكين دوري عزيزان است يا چت كردن با دختران آويزان ........

    خدايا زن در كنار همسرش براي محبت او له له مي زند و مرد نوازشها و محبتهايش را نثار غريبه ها مي كند . خدايا كمكمون كن ..... كمكشون كن.


    منو به حال من رها نکن

    تو که برای من همه کسی


    اگه هنوزم عاشق منی


    چرا به داد من نمیرسی

    من از تصور نبودنت


    رو شونه ی تو گریه میکنم


    منی که دل بریدم از همه


    ببین برای تو چه میکنم


    تمام عمر رد شدم ازت


    ببین کجا شدم اسیر تو


    به پشت سر نگاه نمیکنم


    که برنگردم از مسیر تو


    به حد مرگ میپرستمت

    ولی برای عشق تو کمه


    خودت به من بگو بهشت تو


    کجای این همه جهنمه

  12. 3 کاربر از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده اند .

    mahtab61 (پنجشنبه 01 مرداد 94), zzzz (پنجشنبه 01 مرداد 94), باغبان (پنجشنبه 01 مرداد 94)

  13. #257
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 مرداد 98 [ 10:31]
    تاریخ عضویت
    1391-9-30
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    6,685
    سطح
    53
    Points: 6,685, Level: 53
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 251 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array
    خدایا مهربانترینم
    گوشه چشمی به من این بنده سراپا گناه و پرمدعایت داشته باش.
    منتظر گلی از بهشتت هستم الهی مرا بی نصیب مگذار
    الهی به حق بزرگیت سلامتی دخترم و همسرم رو مستدام کن
    گله از تمام نامردیها و ناحقها دارم خدای بزرگم هوایم را داشته باش
    مراقب مادرم باش و به پدر عزیزم که تا ابد شرمنده اش هستم سلام برسان
    الهی امید معالجه ام تنها بتوست و تو میدانی درمانم چیست
    به بزرگیت ببخشا این بنده حقیرت را

  14. 2 کاربر از پست مفید suzana تشکرکرده اند .

    اعجاز عشق (پنجشنبه 01 مرداد 94), باغبان (پنجشنبه 01 مرداد 94)

  15. #258
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    هنوزم راه برگشتن به روز روشنو دارم


    اگه از این شب تاریک یه جوری دست بردارم


    هنوزم رد پای من تو برفای زمستونه


    شاید بازم امیدی هست که بر گردم به اون خونه


    کمک کن سایه ی وحشت جوونیمو غروق کرده


    دلم بی لمس عشق تو همش این گوشه بغ کرده


    توی تاریکی مطلق یه روزی راهو گم کردم


    کمک کن با صدای تو به دنیای تو برگردم


    یه راهی پیش روم وا کن دوباره فکر آغازم


    می خوام پیروز شم اینبار به این دشمن نمی بازم


    از این دوری از این زندون از این زنجیر بیزارم


    چه کاری با خودم کردم چرا .... سر در نمیارم

  16. کاربر روبرو از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده است .

    باغبان (پنجشنبه 01 مرداد 94)

  17. #259
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    خدایا من که به خاطر اشتباهم توبه کرده بودم..

    نمدونم هنوزم راهی هست یا نه ولی اینکه نماز صبحم قضا شد باعث شد مطمئن بشم هنوزم پیشت گناهکارم..

    بچه ها هرکی اینو خوند برا یک بنده خدایی که من باعث اذیتش چند وقت پیش شدم و امروز فهمیدم هنوزم قضیه ادامه دار بوده تو رو خدا دعا کنه و برا بخشش منم دعا کنه که خیلی پکرم..

  18. 4 کاربر از پست مفید SOGAND. تشکرکرده اند .

    mahtab61 (شنبه 03 مرداد 94), فدایی یار (جمعه 02 مرداد 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 01 مرداد 94), باغبان (جمعه 02 مرداد 94)

  19. #260
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    سلام خدا

    ببخشيد مزاحم شدم .

    خواستم بگم اين دوستم نياز به همدردي داره:

    http://www.hamdardi.net/thread39292-6.html

  20. 3 کاربر از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده اند .

    mahtab61 (شنبه 03 مرداد 94), parvaaz (جمعه 02 مرداد 94), باغبان (جمعه 02 مرداد 94)


 
صفحه 26 از 58 نخستنخست ... 61617181920212223242526272829303132333435364656 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.