خدایا شب نمیتونم بیام روز اومدم تا حرفهای دیشبمو بگم..
خدایا خودت میدونی از آیندم هیچی معلوم نیست...نمیدونم چجوری به همسرم کمک کنم ...
دلم خیلی گرفته دیشب شب قدر بود دلم میخواست با صدای بلند گریه کنم ولی جلو بقیه روم نشد داد بزنم
آروم گفتم بهت نمیدونم صدامو شنیدی؟؟!!
خداجونم میدونم من گناهکارم ولی خودت حال و روزمو میدونی ناامیدم نکن از درگاهت..
خیلی بهت احتیاج دارم چرا سر قضیه کارم اینقد طولش میدی تو اگه بخوای دو روزه همه چی حل میشه مگه نه؟؟
مگه اینکه صلاح ندونی حل شه:( که اگه صلاح ندونی پس چجوری زندگیمون روبه راه شه ؟چجوری به آرزوهای کوچیکمون برسیم؟
خدایا سپردمش به خودت ....خودت تو این ماه عزیز کمکمون کن باور کن بهت احتیاج دارم![]()





پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)