به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 21:58]
    تاریخ عضویت
    1394-4-12
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز رنگین
    ایشون اونچه در کلام به بنده میگن اینه که تو قدر من رو نمیدونی و اعتماد به نفسم رو از بین بردیالبته واقعا نمیدانم منظور ایشون به کدوم رفتار بنده هست. اونچه من فکر میکنم اینه که در شرایطی بزرگ شدند که همیشه بیش از حد مورد توجه بودند و الان هم با وجود اینکه بنده به شدت از ندیده شدن توسط ایشون ناراحت هستم ایشون هم دقیقا همین احساس رو نسیت به من داره. من مقابل این کمبود و ناراحتیم از زندگی سکوت کردم و مصادف با تولد فرزندمون کمی فاصله گرفتیم.
    پیش از قهر ایشون مشاجرات کمی نداشتیم که بنده هم اغلب نمبتونستم مقابل گستاخی ایشون صبر کنم و جواب میدادم. ولی در این یک سال در تماسهایی که بوده که بعضی با خوشی همراه بوده و اوناییش که با ناراحتی بوده بدون هیچ املاحظه ای هر صحبتی رو با داد و تندی به بنده میزنن و تقریبا در اکثرش من سعی میکنم و فقط گوش بدم تا آروم شه.
    من مسئول یه بنگاه تولیدی کوچک هستم و اونجا با همکارای آقا و خانم کاملا روابط مناسبی دارم و بالکل مشکلی تو روابط دیگم حس نکردم. هرچند ممکنه بوده باشه و به چشم نیومده باشه. ولی متاسفانه در رابطه با همسرم کاملا شکست خورده ام.رابطه با پسرگلم هم خدا رو شکر با وجود اینکه به لطف ایشون دیر به دیر میبینمش به نسبت زمان کمی که برای ارتباط داشتم خیلی خوبه.الان شرمنده خودم پسرم و خانوادم شدم
    ویرایش توسط saamaan : یکشنبه 14 تیر 94 در ساعت 00:48

  2. کاربر روبرو از پست مفید saamaan تشکرکرده است .

    رنگین (یکشنبه 14 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کی فلوکستین و سرترالین مصرف کرده ؟
    توسط ar1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 09 مرداد 95, 05:58
  2. پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 92, 02:53
  3. آیا ازدواج موقت کار درستیه ؟
    توسط poke_1024 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 شهریور 92, 17:45
  4. آیا درخواست کمک و حمایت مالی از خانواده همسرم کار درستیه؟؟
    توسط sayeh_m در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 اردیبهشت 92, 18:34
  5. در شرف جدا شدن هستیم
    توسط mahan31 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 تیر 90, 19:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.