سلام فرشته جون
اگه در حالت عادی بود آره خب ولی من واسم اتفاق دردناکی افتاد اونم نه یکی دوبار بلکه چهار بار
نه من غر می زنم لذت نمی برم اتفاقا ازم انرژی می گیره و من بیش تر گریه م می گیره چون هی دارم یادآوریش می کنم
راجب آواتار من خیلی بهم ریخته بودم و عوض کردم واسه یه روز ... و دوباره همینو گذاشتم
آخه چه جوری بهم نریزم :(
باشه به حرفتون گوش می دم و قوی می شم دیگه چیزی نمی نویسم و آواتارمم تغییر نمی دم
حالا آشتی می کنید با من ؟![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)